Nope, FE is only available on nvidia website, at least in the Netherlands.Any posibility to get 5090FE here or somewhere else in EU ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, FE is only available on nvidia website, at least in the Netherlands.Any posibility to get 5090FE here or somewhere else in EU ?
https://www.notebooksbilliger.de/ In the past the sold FE of 30 and 40Any posibility to get 5090FE here or somewhere else in EU ?
Denk niet veel. Scalper heeft waarschijnlijk genoeg kennis en bots te runnen. Mits je een first timer hebt die denkt: ik koop er 3 of 4 en dan zet ik ze op marktplaats voor 4k. Dat zou nog kunnen iddVraag me af hoeveel scalpers hier op dit forum allemaal vragen aan 't stellen zijn :d
Scalping zou strafbaar moeten zijn en er zou een wet moeten komen. Ik vind persoonlijk ook dat alle winkels een ID, rijksregisternummer, adres en andere gegevens zouden moeten vragen. Zodat niet 1 persoon alles kan opkopen. Ik vind dat elke winkel zou moeten nagaan wie de koper is. Dit puur om scalping tegen te gaan. Maar ja ik zag op eBay al een founders edition voor 7000 dollars. Die persoon werkt in een computerzaak en hij houdt slots vast en verkoopt die dan via eBay met dikke winst. Zulke praktijken zouden echt bestraft moeten worden. Ook door de computerzaak in kwestie zou die persoon ontslagen moeten worden. Maja mensen kopen dit zelfs voor 7000 euro das ook iets wat ik niet snap. Ik zou nooit kopen van een scalper dan wacht ik nog liever af! Als ik scalpers zie dan rapporteer ik die ook altijd. Ik vind dat oneerlijke praktijken en niet fair voor mensen die gewoon 1 kaart nodig hebben om hun build af te maken of om dit te gebruiken voor zakelijke doeleinde. Maja eigenlijk versta ik ook niet dat een bedrijf zoals NVIDIA niet genoeg kaarten kan produceren om lage voorraad tegen te gaan. Dat is het grootste bedrijf in de wereld qua market cap. Ze hebben zelfs verschillende board partners die kaarten met hen maakt. Ik vind als je een product lanceert dan moet je er maar voor zorgen dat er eerst genoeg voorraad is voordat je het product lanceert.Denk niet veel. Scalper heeft waarschijnlijk genoeg kennis en bots te runnen. Mits je een first timer hebt die denkt: ik koop er 3 of 4 en dan zet ik ze op marktplaats voor 4k. Dat zou nog kunnen idd
Ik mag echt niet klagen maar 7000 dollar !! Nee die slaan we over. Koop al jaren asus zit nu zelfs te denken om een MSI te halen heb het geld maar wat een prijzen!Scalping zou strafbaar moeten zijn en er zou een wet moeten komen. Ik vind persoonlijk ook dat alle winkels een ID, rijksregisternummer, adres en andere gegevens zouden moeten vragen. Zodat niet 1 persoon alles kan opkopen. Ik vind dat elke winkel zou moeten nagaan wie de koper is. Dit puur om scalping tegen te gaan. Maar ja ik zag op eBay al een founders edition voor 7000 dollars. Die persoon werkt in een computerzaak en hij houdt slots vast en verkoopt die dan via eBay met dikke winst. Zulke praktijken zouden echt bestraft moeten worden. Ook door de computerzaak in kwestie zou die persoon ontslagen moeten worden. Maja mensen kopen dit zelfs voor 7000 euro das ook iets wat ik niet snap. Ik zou nooit kopen van een scalper dan wacht ik nog liever af! Als ik scalpers zie dan rapporteer ik die ook altijd. Ik vind dat oneerlijke praktijken en niet fair voor mensen die gewoon 1 kaart nodig hebben om hun build af te maken of om dit te gebruiken voor zakelijke doeleinde. Maja eigenlijk versta ik ook niet dat een bedrijf zoals NVIDIA niet genoeg kaarten kan produceren om lage voorraad tegen te gaan. Dat is het grootste bedrijf in de wereld qua market cap. Ze hebben zelfs verschillende board partners die kaarten met hen maakt. Ik vind als je een product lanceert dan moet je er maar voor zorgen dat er eerst genoeg voorraad is voordat je het product lanceert.
nothing yet.Any info on 5070Ti ? Price or availability date?
je kan normaal gezien als je in je online account van ja Bank inlogt je daglimieten tijdelijk verhogen om zulke zaken te betalen. hen ik in het verleden al verschillende keren gedaanHeb hier ook al lichtelijk over gepanikeerd.
Betaling met bancontact via KBC (met een kaartlezer) heeft normaal gezien standaard een limiet van 10.000€. Voor hogere bedragen gaat U contact moeten opnemen met de bank.
Als er genoeg op uw zichtrekening staat op de dag zelf kan je normaal zonder problemen betalen, vermits u een kaartlezer bij de hand hebt.
Dat kan in Belgie eventueel zelfs via Itsme app zijn, maar ik zou voor de zekerheid ook de kaartlezer van jou bank zelf bij de hand houden.
Klinkt als iets geks 🤯Цена ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL составила 2800$
Конвертировать 2800 долларов в евро = 2672€
Добавьте 21% НДС к 2672 евро = 3233 евро.
Добавьте 5% наценку розничного продавца = 3395 евро.
Ребята, пожалуйста, вот оно.
ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL price revealed 2800 $
Convert $2800 to EUR = 2672€
Add 21% VAT to 2672€ = 3233€
Add 5% retailer markup = 3395€
You guys are welcome, here it is.
meGEKkoKlinkt als iets geks 🤯