Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Vraag me af hoeveel scalpers hier op dit forum allemaal vragen aan 't stellen zijn :d
Denk niet veel. Scalper heeft waarschijnlijk genoeg kennis en bots te runnen. Mits je een first timer hebt die denkt: ik koop er 3 of 4 en dan zet ik ze op marktplaats voor 4k. Dat zou nog kunnen idd

Vanaf wanneer gaat een kaart bij jullie uit voorraad? Is dit vanaf het moment dat je op de knop "betalen" klikt? Heb je vanaf dat moment de kaart geclaimd? En klopt het dat de MSI en ASUS kaarten eerder lanceren dan die van Gigabyte? Alvast bedankt.

Denk niet veel. Scalper heeft waarschijnlijk genoeg kennis en bots te runnen. Mits je een first timer hebt die denkt: ik koop er 3 of 4 en dan zet ik ze op marktplaats voor 4k. Dat zou nog kunnen idd
Scalping zou strafbaar moeten zijn en er zou een wet moeten komen. Ik vind persoonlijk ook dat alle winkels een ID, rijksregisternummer, adres en andere gegevens zouden moeten vragen. Zodat niet 1 persoon alles kan opkopen. Ik vind dat elke winkel zou moeten nagaan wie de koper is. Dit puur om scalping tegen te gaan. Maar ja ik zag op eBay al een founders edition voor 7000 dollars. Die persoon werkt in een computerzaak en hij houdt slots vast en verkoopt die dan via eBay met dikke winst. Zulke praktijken zouden echt bestraft moeten worden. Ook door de computerzaak in kwestie zou die persoon ontslagen moeten worden. Maja mensen kopen dit zelfs voor 7000 euro das ook iets wat ik niet snap. Ik zou nooit kopen van een scalper dan wacht ik nog liever af! Als ik scalpers zie dan rapporteer ik die ook altijd. Ik vind dat oneerlijke praktijken en niet fair voor mensen die gewoon 1 kaart nodig hebben om hun build af te maken of om dit te gebruiken voor zakelijke doeleinde. Maja eigenlijk versta ik ook niet dat een bedrijf zoals NVIDIA niet genoeg kaarten kan produceren om lage voorraad tegen te gaan. Dat is het grootste bedrijf in de wereld qua market cap. Ze hebben zelfs verschillende board partners die kaarten met hen maakt. Ik vind als je een product lanceert dan moet je er maar voor zorgen dat er eerst genoeg voorraad is voordat je het product lanceert.

Scalping zou strafbaar moeten zijn en er zou een wet moeten komen. Ik vind persoonlijk ook dat alle winkels een ID, rijksregisternummer, adres en andere gegevens zouden moeten vragen. Zodat niet 1 persoon alles kan opkopen. Ik vind dat elke winkel zou moeten nagaan wie de koper is. Dit puur om scalping tegen te gaan. Maar ja ik zag op eBay al een founders edition voor 7000 dollars. Die persoon werkt in een computerzaak en hij houdt slots vast en verkoopt die dan via eBay met dikke winst. Zulke praktijken zouden echt bestraft moeten worden. Ook door de computerzaak in kwestie zou die persoon ontslagen moeten worden. Maja mensen kopen dit zelfs voor 7000 euro das ook iets wat ik niet snap. Ik zou nooit kopen van een scalper dan wacht ik nog liever af! Als ik scalpers zie dan rapporteer ik die ook altijd. Ik vind dat oneerlijke praktijken en niet fair voor mensen die gewoon 1 kaart nodig hebben om hun build af te maken of om dit te gebruiken voor zakelijke doeleinde. Maja eigenlijk versta ik ook niet dat een bedrijf zoals NVIDIA niet genoeg kaarten kan produceren om lage voorraad tegen te gaan. Dat is het grootste bedrijf in de wereld qua market cap. Ze hebben zelfs verschillende board partners die kaarten met hen maakt. Ik vind als je een product lanceert dan moet je er maar voor zorgen dat er eerst genoeg voorraad is voordat je het product lanceert.
Ik mag echt niet klagen maar 7000 dollar !! Nee die slaan we over. Koop al jaren asus zit nu zelfs te denken om een MSI te halen heb het geld maar wat een prijzen!

Gaan jullie ook de 5090 serie van Zotac verkopen? zo ja en wanneer zou deze in de verkoop gaan?

En zou het mogelijk zijn om de prijzen eerder bekend te maken?

Heb hier ook al lichtelijk over gepanikeerd.

Betaling met bancontact via KBC (met een kaartlezer) heeft normaal gezien standaard een limiet van 10.000€. Voor hogere bedragen gaat U contact moeten opnemen met de bank.

Als er genoeg op uw zichtrekening staat op de dag zelf kan je normaal zonder problemen betalen, vermits u een kaartlezer bij de hand hebt.
Dat kan in Belgie eventueel zelfs via Itsme app zijn, maar ik zou voor de zekerheid ook de kaartlezer van jou bank zelf bij de hand houden.
je kan normaal gezien als je in je online account van ja Bank inlogt je daglimieten tijdelijk verhogen om zulke zaken te betalen. hen ik in het verleden al verschillende keren gedaan

ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL price revealed 2800 $​

Convert $2800 to EUR = 2672€
Add 21% VAT to 2672€ = 3233€
Add 5% retailer markup = 3395€

You guys are welcome, here it is.

Цена ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL составила 2800$​

Конвертировать 2800 долларов в евро = 2672€
Добавьте 21% НДС к 2672 евро = 3233 евро.
Добавьте 5% наценку розничного продавца = 3395 евро.

Ребята, пожалуйста, вот оно.
Klinkt als iets geks 🤯

Aan deze prijzen laat ik de 5000 serie aan mij voorbij gaan,dan zal ik me wel met iets anders bezig houden,geen enkel videokaart is dergelijke bedragen waard.
De 5080 is dan met 16gb weer niet toekomst gericht,dan houd het op,en hoop velen volgen,dit is niet meer te betalen.

De 5080 Astral is nog absurder. 900 dollar boven op MSRP (OP EEN KAART VAN 1000 😂) Dan betaal je dus een 7900 XTX *extra* aan Asus voor hun cooler.

Maar men blijft toch Asus kopen.. ze komen er gewoon mee weg 🥲 "Republic of Gamers"

Die 5080 is een slechte kaart,maar 10% sneller als 4080 dacht ik,en dan nog eens maar 16gb,dan kan je wss volgend jaar weer een upgrade doen.
Neen,dit is echt waanzin,je moet al frame gen en dlss gaan gebruiken om dat dan te compenseren,hopen dat ze latency-frame gen artifacts en alle andere shit in orde krijgen,of je zit daar met een knappe kaart in je pc,ik weet niet wat ik ervan moet denken,maar normaal vind ik dit toch niet meer.
We gaan maar een spelleke spelen he,waarom al die kaarten zo duur moet zijn is mij een raadsel buiten dat ze alleen maar poen willen scheppen.
Waar ik nog het meeste naar opkijk is wat met de 6000 serie gaat gebeuren,gaat men elke gen de prijzen zo omhoog gooien,dan is pc gamen wel nbetaalbaar geworden voor vele mensen,want zo'n 5060-5070-5080 met 16gb zit ik nu niet bepaald op te wachten,dat het 2000 euro kost,tot daaraan toe,maar alleen de ventus wil ik betalen,al de rest is madness,3000 euro voor een kaart,je moet maar durven zo'n prijzen te vragen,benieuwd of megekko meer durft vragen.

Hoi, Ik zie geen Aorus Pro Ice bij de 5090 variant, enkel bij de 5080. Kunnen jullie bevestigen dat dit specifieke model er NIET zal zijn op 30 jan 3 PM? Of is dit nog afwachten?

Alvast bedankt!!

Terug
Bovenaan