Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Denk dat bij onbekende levertijd ze er ook niet zijn op de 30e. Het enige wat twijfel zaait is dat ze hebben gezegd "we zetten degenen online die we gaan krijgen" dus hoop dat men even antwoordt.
Denk dat ze bedoelde die we "uiteindelijk" gaan krijgen, want in de hoofdpost staat dit:

"We weten nog niet, of we al deze kaarten ook tijdens de launch beschikbaar hebben, maar het geeft je wellicht antwoord op de vraag of wij een specifiek door jouw gezochte videokaart gaan verkopen!"

Als ik dit allemaal zo in de gaten hou op dit forum en div review sites.

Ik heb momenteel een RTX4090, al 1.5jaar veel plezier van, ik vind het leuk om nieuwe tech te kopen, ik ben er nu achter dat de RTX5080 geen upgrade gaat zijn tov de 4090, en ik vrees dat de RTX5090 prijs echt astronomisch gaat worden, dus dat als 1e uitdaging al.

Nu ben ik niet zeker dat het met de geoogde voorraden ik het donderdag om 15:00 het ga winnen van de bots en scalpers, ook al zegt Megekko dit tot zekere hoogte afgevangen te hebben.

Dus we zullen net zoals met de 30 serie wel even moeten wachten.

Denk dat ze bedoelde die we "uiteindelijk" gaan krijgen, want in de hoofdpost staat dit:
"We weten nog niet, of we al deze kaarten ook tijdens de launch beschikbaar hebben, maar het geeft je wellicht antwoord op de vraag of wij een specifiek door jouw gezochte videokaart gaan verkopen!"
Dat is inderdaad correct. We mogen álle RTX5080 & RTX5090 kaarten live zetten vanaf de 30e. Echter, we gaan alleen van start met kaarten die we op dat moment hebben liggen. Helaas is het zo, dat we nog steeds erg weinig voorraad hebben. Er zouden nog kaarten onderweg zijn, maar we weten nog niet van elk model, of we die wel of niet gaan hebben op de launch dag.

Ik begrijp dat dit frustrerend is voor iedereen die direct bij de launch een videokaart wil bemachtigen. We doen er alles aan om te zorgen dat de kans dat je er een kunt bemachtigen zo groot mogelijk is, o.a. door een max van 1 per klant te hanteren en alleen directe betaalopties zoals iDEAL en Bancontact toe te staan. De realiteit zal echter zijn dat we naar de huidige verwachting binnen enige minuten uitverkocht zullen zijn.

We gunnen jullie allemaal een kaart, maar dat gaat op launch-dag niet lukken. We hopen natuurlijk dat Nvidia en de board partners in de weken na de launch alsnog genoeg voorraad onze kant op kunnen sturen.

Gaan jullie eigenlijk ook updates geven over mogelijks toekomstige voorraad? Gaan we maanden lang geen nieuwe voorraad krijgen? Zal de 5090 een jaar lang moeilijk verkrijgbaar zijn? Kortom hebben jullie vooruitzichten? De 4090 productie is stopgezet dan zou je toch denken dat ze nu volop inzetten op de 50 series. Het kutte is ik heb al mijn onderdelen aangekocht ik mis alleen de videokaart nog. Ik zou het spijtig vinden mocht de voorraad 1 jaar lang zeer slecht zijn. Dan sta ik daar met al mijn onderdelen maar geen videokaart en ik wil geen 3090 ofzo. Ik wil de 5090 of de 4090 maar beide opties zullen moeilijk zijn.
Hoi Smiley,

Dat is een goede vraag, het ligt er aan. Als er 'gewoon' vrije voorraad beschikbaar is, dan kun je de modellen op de site zien. Als de leveringen de komende weken (zeer) beperkt blijven, dan kunnen we via het forum absoluut updates geven over de beschikbaarheid.

Overigens; het is misschien vreemd om dit in het RTX50 topic te vermelden... en misschien voor iedereen die hier op 'de nieuwste gen' zit te azen controversieel, maar als je geen wacht-tijd wil, dan kun je natuurlijk besluiten om nu een RTX4070(s) of RTX4080S te kopen. Vandaag besteld, morgen in huis... Je hebt dan geen release-stress, je kunt meteen gamen, en heel eerlijk, deze kaarten bieden zeker als je ook nog een snelle processor hebt echt goede prestaties.

Hoi Smiley,

Dat is een goede vraag, het ligt er aan. Als er 'gewoon' vrije voorraad beschikbaar is, dan kun je de modellen op de site zien. Als de leveringen de komende weken (zeer) beperkt blijven, dan kunnen we via het forum absoluut updates geven over de beschikbaarheid.

Overigens; het is misschien vreemd om dit in het RTX50 topic te vermelden... en misschien voor iedereen die hier op 'de nieuwste gen' zit te azen controversieel, maar als je geen wacht-tijd wil, dan kun je natuurlijk besluiten om nu een RTX4070(s) of RTX4080S te kopen. Vandaag besteld, morgen in huis... Je hebt dan geen release-stress, je kunt meteen gamen, en heel eerlijk, deze kaarten bieden zeker als je ook nog een snelle processor hebt echt goede prestaties.
Niet het VRAM wat ik nodig heb 🙁 Om nou een 3 jaar oude 4090 te kopen voor 2300 voelt ook heel erg slecht wetende dat een 5090 voor een (voor mij) klein verschil gereleased gaat worden..

Off-topic vraag hoor, maar hebben jullie eigenlijk "2e kans" opties? Kon het niet zo snel vinden. Als ik de 5090 niet weet te bemachtigen zou dit voor mij interessant zijn. Een 4090 kopen voor maar een paar maanden voelt niet goed, maar een tijdelijke 7900 XTX oid met een betere prijs zou misschien wel een optie voor me zijn.

Wie geeft al die hartjes bij de kaarten wat heeft dat voor nut 😆
Kunt zo wel zien dat echt niemand de inno3d kaarten wil ...

Goedemiddag, in de laatste update geven jullie aan dat jullie ongeveer 1% tot 2% van de klanten op de eerste dag aan een nieuwe videokaart te kunnen helpen. Is dit 1% tot 2% van de verwachte vraag?

Klein vraagje! Zij de prijzen bij elke webshops hetzelfde voor de 5080 kaarten? Of zullen de prijzen van verschillende kaarten per webshop verschille?

Klein vraagje! Zij de prijzen bij elke webshops hetzelfde voor de 5080 kaarten? Of zullen de prijzen van verschillende kaarten per webshop verschille?
Elke shop kiest zelf hun prijzen... Meestal is er een advies vk prijs waar ze zich op richten.
Vraag en aanbod speelt ook zeker mee.

There are some active rumors that the MSI variants of the 5090 may be delayed for launch up to February 6th. Is this really the case?

Hoi, ik heb een vraagje. Ik zag op jullie story dat er al veel rtx 5080s binnen zijn gekomen. Hebben jullie ook al rtx 5090s binnen gekregen? Ik wil die namelijk proberen te kopen donderdag.

Is het in Nederland mogelijk om de Founders edition te kopen? Kan hier niet echt een duidelijk antwoord op vinden.

Dus als ik de forum zo terug lees, begrijp ik het goed dat de GPU’s die nu op de site geladen staan al wel voorraad hebben. Dus die gaan 100% releasen op de 30e om 15:00?
Of is het juist omgekeerd, dat de GPU’s die op de site geladen staan niet allemaal al voorraad hebben. Als dit het geval is, hoe kunnen we het beste op de release een videokaart kopen? Gewoon meerdere productpagina’s openen en dan refreshen en hopen dat je een pagina hebt met voorraad?

Hoi, ik heb een vraagje. Ik zag op jullie story dat er al veel rtx 5080s binnen zijn gekomen. Hebben jullie ook al rtx 5090s binnen gekregen? Ik wil die namelijk proberen te kopen donderdag.
En velen met jou. Megekko zak rond 10 a 20 RTx 5090 kaartje hebben. Je kans om er een te bemachtigen is lager dan 1%. Maar we gaan het allemaal proberen.

Ik zie op de 5000 series pagina 2x de asus astral 5090 staan en nergens de OC editie van asus astral? Klopt dit wel?

Terug
Bovenaan