Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

At this point, the MSI Gaming Trio OC can be bought from Marktplaats much cheaper and also new 😄
In the meantime I managed to get my hands on an Astral 5090 at a decent price from Portugal since here there no way to get one unless you sell one kidney first 😕
Nice, what site was that?

Conclusie: Blijkbaar kost het dus 500€ om de grens over te steken:

🤣

Conclusie: Blijkbaar kost het dus 500€ om de grens over te steken:

🤣
en dan ook nog 6,99- verzendkosten durven vragen 🤣
Helemaal gek geworden.

Msi e shop heeft bot prijzen. Zag net een aantal linkjes voor 4k met dezelfde kaart en de titel eindigde op 4bot.

Hierna releasde de shop een goedkopere.
Soms zelfs een voor de msrp voor 2900euro.

Idk of dit dezelfde tactiek is? Megekko, Alternate en Azerty worden gewoon uitgespeeld door hun leverancier. Als daar nu eens een goede oplossing voor kwam dan hadden we nu niet zo'n achterlijke prijzen in NL.

At this point, the MSI Gaming Trio OC can be bought from Marktplaats much cheaper and also new 😄
In the meantime I managed to get my hands on an Astral 5090 at a decent price from Portugal since here there no way to get one unless you sell one kidney first 😕
eBay ?

Ok we kunnen nu letterlijk beter van scalpers kopen. Uhm, ik moet zeggen, dit vind ik wel een tikkeltje triest van megekko.
Ik ben voor vrije marktwerking maar ... tsja nee dit is uhm wel een beetje fucked up

1739995638241.webp

Hier jongens, gaming trio 5090 voor 3700 euro van een scalper. Dat is 600 euro goedkoper dan bij megekko

Er staat NOG een gaming trio van een scalper te koop, ook voor 3700 euro. (600 euro GOEDKOPER dan bij megekko)

(inmiddels gereserveerd, de 2e dan)

Edit*
Ze hebben 'm nu offline gehaald. Er waren altijd 16 "alles tonen" 5090's, nu nog maar 15.
Slecht jongens ik voel gewoon oprecht een teleurstellend gevoel nu dit was echt lame van megekko.
600 euro MEER vragen dan scalpers,... shit man 🙁

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan