Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

INNO3D is een prima kaart. Je hebt hem dus voor de prijs van een FE model. Dat is best opmerkelijk aangezien AIB kaarten meestal duurder zijn. Mag ik vragen waar je deze kaart hebt kunnen scoren?
Dit was afgelopen donderdag bij Coolblue. Ze hebben geloof ik de prijs inmiddels al verhoogd. Ik geloof ook niet dat ze er veel hadden, ze moesten mij order handmatig aanmaken dus vandaar heb ik mazzel gehad, ik denk niet dat mensen wisten dat je hem ondanks de gebroken website pagina toch kon bestellen. Maar inderdaad, hij is inmiddels al 2609,-.

Dit was afgelopen donderdag bij Coolblue. Ze hebben geloof ik de prijs inmiddels al verhoogd. Ik geloof ook niet dat ze er veel hadden, ze moesten mij order handmatig aanmaken dus vandaar heb ik mazzel gehad, ik denk niet dat mensen wisten dat je hem ondanks de gebroken website pagina toch kon bestellen. Maar inderdaad, hij is inmiddels al 2609,-.
had je ze opgebeld ofzo?

had je ze opgebeld ofzo?
Nee, ik zat toevallig al in de klantenservice chat toen ik die 5090 zag verschijnen. Ze boden mij de handmatige order aan voor een 5080 die op dezelfde manier niet beschikbaar was (stond wel op de site, maar de pagina functioneerde niet) en toen vroeg ik naar die 5090. Helaas stonden ze aan het eind van de dag wel op -2 dus er waren een paar anderen die helaas niets kregen. Staan overigens wel in backorder nu geloof ik, dus mooie prijs ook als ze hem over een paar weken wel krijgen.

https://nl.pcpartpicker.com/list/P4KYLc ik heb dit samengesteld en wil deze componenten halen zijn er op en aanmerkingen voor?

12 maart komt de 9950X3D uit, wellicht wachten daarop? schijnt wel iets beter te zijn met 3d programma's etc.

En betwijfel of je voor liquid moet gaan, de voordelen zijn er bijna niet en denk als je voor het geld van een non-liquid koeler gewoon extra fans koopt je build een stuk stiller is? oja en ik zou goed letten op de videokaart afmetingen met die normale FDN, want las op tweakers iemand waarbij zijn 5090 er niet lekker in paste.

DIt is mijn lijstje voor nieuwe pc voor design/ai/gaming:

muziekpc.webp

Ik ga het voornamelijk gebruiken voor 3D-renderen op 4k en video bewerking / adobe en voor gamen in mijn vrije tijd
(trouwens ik heb de asus tuf oc 5090 al in mijn bezit).
Dan heb je straks een beest van een PC in je bezit 🙂. Ik maak zelf gebruik van een 360 radiator omdat ik deze zelf er beter uit vindt zien. Maar dat is meer de smaak.

12 maart komt de 9950X3D uit, wellicht wachten daarop? schijnt wel iets beter te zijn met 3d programma's etc.

En betwijfel of je voor liquid moet gaan, de voordelen zijn er bijna niet en denk als je voor het geld van een non-liquid koeler gewoon extra fans koopt je build een stuk stiller is? oja en ik zou goed letten op de videokaart afmetingen met die normale FDN, want las op tweakers iemand waarbij zijn 5090 er niet lekker in paste.

DIt is mijn lijstje voor nieuwe pc voor design/ai/gaming:

Bekijk bijlage 1452
1000W wel op het randje ga gewoon voor een 1200 je hebt al een 194 euro pc case kun je netzo goed ook een 360 aio doen

Waarom zou je voor NZXT C1500 kiezen => C1200 scheelt ~€100 en is (ruim) voldoende. 1.000W is idd aan de krappe kant met deze builds.
Ik zou altijd voor 360 AIO kiezen, tenzij je compact bouwt; luchtkoeling zie ik niet als optie. Zelfs niet voor de 5090: waterkoeling blijft muisstil en temps. gpu 50 / mem 65. Denk ook aan de zomer waarbij een 5090 lastiger op air te koelen zal zijn.

1x 8TB voor opslag? Waarom niet 2x4 of 4x2? Als er wat zou zijn met het reepje, ben je ineens 8TB kwijt.

Laatst bewerkt:
ik heb gehoord dat die wat minder is qua luchtstroom, en dacht miss even vragen wegens mijn 5090 die ik erin wil bouwen. ja wilde geen extreme gamers case of iets moet nog beetje zakelijk blijven voor mijn bedrijf.
Volgens mij heeft gamersnexus zo'n ding weleens gereviewed?

INNO3D is een prima kaart. Je hebt hem dus voor de prijs van een FE model. Dat is best opmerkelijk aangezien AIB kaarten meestal duurder zijn. Mag ik vragen waar je deze kaart hebt kunnen scoren?t

Dikke lies kan niet. Minimaal 2900 euro in heel europa

Waarom zou je voor NZXT C1500 kiezen => C1200 scheelt ~€100 en is (ruim) voldoende. 1.000W is idd aan de krappe kant met deze builds.
Ik zou altijd voor 360 AIO kiezen, tenzij je compact bouwt; luchtkoeling zie ik niet als optie. Zelfs niet voor de 5090: waterkoeling blijft muisstil en temps. gpu 50 / mem 65. Denk ook aan de zomer waarbij een 5090 lastiger op air te koelen zal zijn.

1x 8TB voor opslag? Waarom niet 2x4 of 4x2? Als er wat zou zijn met het reepje, ben je ineens 8TB kwijt.
Nice! goede feedback, ik ben niet super technisch dus deze lijst was meer als richting! wist niet dat je die reepjes kon combineren naar 1 schijf maar zal dat zeker checken. En ik wil een zo stil mogelijke build als het kan. ik dacht dat grotere fans voor minder dB zorgde vandaar. Maar zal kijken, welke waterkoeling voor de cpu adviseer jij?

Terug
Bovenaan