Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Hoe weet je dat? Gebeld of e-mail? Wacht zelf nog op een RTX 5080 die ik besteld had daar een aantal weken geleden maar tot nu toe geen update gezien.
gebeld, ik denk geet het tot 3 april zie heel veel websites die zeggen dat ze rond die tijd meer binnen krijgen.

ik heb vangaurd redelijk goedkoop gekregen vergleken met megekko prijzen dus ik wacht af

4500 euros for a Vanguard. If you care about your customers, you arrange for a notification queue for all your previous buyers, you add a limit of 1 GPU per ID, anything but raising the prices to an absurd level. Customers want the product but you keep it in stock because you are greedy. In this case, you are worst than the scalper. At least the scalper adapts the price when the product is not sold. I know so many that will pay additional money for a good card but 2000 euros on top is just wrong.
like they used to do with the 30 series when i bought from here but now they are just taking advantage of the situation and trying to milk us

like they used to do with the 30 series when i bought from here but now they are just taking advantage of the situation and trying to milk us
They are not just milking us. They make fun of us. They have stock, add 2000 euros on top and keep them in. They wait for someone desperate or not knowledgeable, with a lot of money to buy one. Looking on some scalper sites, mainly in Germany, they have the GPUs 1000 euros cheaper than this shop.

Wel eerlijk ze verdienen het ook op een call-out te krijgen want ik ben al heel lang klant bij Megekko maar zie praktijken voorbijkomen waar mijn nekharen overeind van gaan staan. Van FOMO op=op op alles te plakken, Oudere videokaarten ook duurder te maken en op launch day letterlijk elke paar minuten de prijzen om hoog te gooien waardoor mensen hun winkelmandje elke keer geleegd werd en een kaart die dan uitverkocht is 10 minuten later weer op voorraad is maar dan voor 100 euro meer, oh en heb ik al gezegd dat het ook geregeld voorkomt dat er nep kortingen staan zoals van 9999 naar 999. Elke winkel scalpt maar dit is net nog even dat stapje erger en vandaar ook de call out van Gamersnexus geheel terecht in mijn optiek.

For real I would call it maffia like behaviour taking the GPUs hostage and also raising older cards their price to just force people to pay way more.

Wel eerlijk ze verdienen het ook op een call-out te krijgen want ik ben al heel lang klant bij Megekko maar zie praktijken voorbijkomen waar mijn nekharen overeind van gaan staan. Van FOMO op=op op alles te plakken, Oudere videokaarten ook duurder te maken en op launch day letterlijk elke paar minuten de prijzen om hoog te gooien waardoor mensen hun winkelmandje elke keer geleegd werd en een kaart die dan uitverkocht is 10 minuten later weer op voorraad is maar dan voor 100 euro meer, oh en heb ik al gezegd dat het ook geregeld voorkomt dat er nep kortingen staan zoals van 9999 naar 999. Elke winkel scalpt maar dit is net nog even dat stapje erger en vandaar ook de call out van Gamersnexus geheel terecht in mijn optiek.
"letterlijk elke paar minuten de prijzen om hoog te gooien waardoor mensen hun winkelmandje elke keer geleegd werd en een kaart die dan uitverkocht is 10 minuten later weer op voorraad is maar dan voor 100 euro meer" => Als je erover nadenkt is dat eigenlijk per opbod verkopen zoals in een veiling en dus de maximum prijs er uit melken.

Terug
Bovenaan