Lenovo IdeaCentre Tower 08IRR9 Intel Core i7

Blablabla

Nieuw forumlid
Goedendag, Dit forum is volgens mij meer bestemd voor de computerkenners.? Dat ben ik niet dus mocht u antwoorden dan graag niet al te technisch antwoorden.
Ik ben 2 pc's met elkaar aan het vergelijken voor zakelijk gebruik. Mijn computer is vandaag gecrashed. Helaas wordt het andere merk (ACER Veriton X2720G Pro SFF wordt helaas niet hier verkocht.

Mijn vragen over de Lenovo

Lenovo IdeaCentre Tower 08IRR9 Intel Core i7​

1. 16GB geheugen. Is dat uitbreidbaar? Ergens verderop staat dat het intern geheugen max 32gb kan zijn.
2. Er staat geheugenlayout 1x 16GB, wil dat zeggen dat er maar 1 geheugenslot beschikbaar is?
3. Is er een mogelijkheid om erachter te komen wat voor type geheugenkaart erin zit? Voor aanschaf zou ik graag alle kosten mee willen in het totaalplaatje

Desktop voor zakelijk gebruik, administratieve werkzaamheden , en meerdere programma's tegelijk openstaan. Geen grafische hoogstandjes

Dank voor de reactie

Laatst bewerkt:
Hoi Blablabla,

Ik zie op de website van Lenovo staan dat dit model 2 slots heeft voor geheugen en dual channel capabilities heeft. Met DDR5 is het helaas wel lastig om 'uit te breiden'. Het werkt meestal niet samen als je geheugen van twee verschillende typen installeert. Waardoor je er aan vast zit om de hele set te vervangen. Je komt dan uit op een set van 2 RAM-sticks van totaal 32GB. De goedkoopste set die Megekko aanbiedt met een snelheid van 5600MHz is deze: Crucial DDR5 2x16GB 5600 CT2K16G56C46U5 geheugenmodule voor €406,-

Voor niet al te zware taken, zoals jij omschrijft, is 16GB voor de meeste mensen voldoende. Zeker met de huidige geheugenprijzen, zou ik eerst kijken of het echt nodig is voordat je een paar honderd euro bijlegt en je totaal boven de €1200,- uitkomt.

Wil je toch een pc met meer geheugen, dan kun je beter deze HP OmniDesk Slim S03-0032nd Intel Core i7 overwegen.
Deze is bovendien voorzien van iets nieuwere hardware, gebouwd rondom dezelfde processor voor maar €250,- meer.

Terug
Bovenaan