M2 toevoegen in een pre-built PC

ShionSama

Nieuw forumlid
Hallo!

Een goede vriendin van me zit al een tijdje te denken de

MSI MAG Infinite S3 14NVP7-101EU Intel Core i7-14700F RTX 5070 Gaming Desktop​

(https://www.megekko.nl/product/7561...-Intel-Core-i7-14700F-RTX-5070-Gaming-Desktop)
te kopen, echter heeft zij in haar huidige PC recent een nieuwe M2 van 1TB bijgestoken en zou ze deze graag welja, ook in de nieuwe PC willen plaatsen. Enkel vinden we niet direct iets terug of er in deze PC nog slots open zijn om er een stick bij te steken. Heeft iemand hier toevallig een idee over? Of indien deze dit niet kan, of er op Megekko ook modellen van gelijkaardige prijs/specs zijn die deze optie wel hebben?

De M2 die ze zou willen bijsteken is een Samsung 980 1 TB M.2-2280 NVME Solid State Drive

Alle hulp/advies/kennis is alvast appreciated!

In dit model is er maar 1 m.2 aansluiting mogelijk. Heb je al nagedacht over zelf eentje assembleren?

In dit model is er maar 1 m.2 aansluiting mogelijk. Heb je al nagedacht over zelf eentje assembleren?
Voor zelf assemblage hebben zowel zij als ik niemand in nabije kringen met de knowhow om dit zelf te doen, dus neigen we hiervan weg uit angst dat er wat fout loopt 🙁

Door Megekko laten assembleren is een optie. Zij vragen daar €149 voor.
Het voordeel is dat je gegarandeerd een werkende pc krijgt.

Zelfs ervaren pc-bouwers lopen wel eens tegen problemen aan. Het vervelende is dat zij niet altijd per direct over alternatieve componenten beschikken en de assemblage daardoor lang kan duren of moeizaam kan verlopen.
Megekko heeft uiteraard alle onderdelen zelf op voorraad en zij kunnen meteen een ander onderdeel uit het rek trekken als dat nodig is.

Meestal binnen een week klaar en volledig up-to-date.

Ik heb ook nog even iets samengesteld als voorbeeld, meer gericht op gaming en met DDR5 geheugen:

1767863807043.webp

Inclusief de €149 assemblagekosten nog netjes onder de €2000
En de ruimte om uit te breiden met een extra SSD.

Er is ook nog een moederbord van €179 met drie M.2 aansluitingen

Terug
Bovenaan