J JoasDePoas Nieuw forumlid Gisteren om 12:03 #1 Ryzen 5 5600 Rtx 5060 32GB DDR4 Mijn mooie nieuwe pc 🙂 Gister op 1-04-2026 gebouwd
Ricardo 🏆 Gisteren om 13:27 #2 Wat een leuk kastje, is dat de Lian Li? Op de foto ziet het hout er een stuk lichter uit dan de voorbeeldfoto's van Lian Li zelf. Waarom heb je poep op de muur?
Wat een leuk kastje, is dat de Lian Li? Op de foto ziet het hout er een stuk lichter uit dan de voorbeeldfoto's van Lian Li zelf. Waarom heb je poep op de muur?
J JoasDePoas Nieuw forumlid Gisteren om 13:37 #3 Dit is zeker de lian li kast. Heel leuk om in te bouwen alleen cable management beetje moeilijk.
Ricardo 🏆 Gisteren om 13:53 #4 JoasDePoas zei: Dit is zeker de lian li kast. Heel leuk om in te bouwen alleen cable management beetje moeilijk. Klik om te vergroten... Ach, daar zie je niks van! Ik ben zelf helemaal niet handig met cable management.
JoasDePoas zei: Dit is zeker de lian li kast. Heel leuk om in te bouwen alleen cable management beetje moeilijk. Klik om te vergroten... Ach, daar zie je niks van! Ik ben zelf helemaal niet handig met cable management.