Pc bestaande uit:
Patriot Memory Viper Venom 2x32GB 6000Mzh CL30 PVV564G600C30K geheugenmodule
ASUS PRIME Z890M-PLUS WIFI
Intel Core Ultra 5 235
Corsair RM650e 2025 PSU / PC voeding
Lexar NM1090 Pro 1TB M.2 SSD
PC start dan wel dan niet op in bios, 1 geheugen module alle plaatsen . Wat me opviel als ik de geheugen module eruit haalde en terug erin plaatste startten hij op. Persoonlijk denk ik niet dat dit mogelijk is en eerder toeval.
Nieuw mainboad besteld ander merk voor de zekerheid:
Gigabyte Z890M AORUS ELITE WIFI7 ICE
Nu start hij nooit op in de bios en wat me opvalt lampje dram op moederbord brand cotinu. Daarna hoor ik de voeding 2 keer klikken en cpu led op mainboard gaat aan maar ook direct uit daarna gaat dram branden en blijft continu branden.
Iemand raad, kan al slecht nieuwe cpu, geheugen en voeding gaan bestellen 🙂 om eruit te komen.
Patriot Memory Viper Venom 2x32GB 6000Mzh CL30 PVV564G600C30K geheugenmodule
ASUS PRIME Z890M-PLUS WIFI
Intel Core Ultra 5 235
Corsair RM650e 2025 PSU / PC voeding
Lexar NM1090 Pro 1TB M.2 SSD
PC start dan wel dan niet op in bios, 1 geheugen module alle plaatsen . Wat me opviel als ik de geheugen module eruit haalde en terug erin plaatste startten hij op. Persoonlijk denk ik niet dat dit mogelijk is en eerder toeval.
Nieuw mainboad besteld ander merk voor de zekerheid:
Gigabyte Z890M AORUS ELITE WIFI7 ICE
Nu start hij nooit op in de bios en wat me opvalt lampje dram op moederbord brand cotinu. Daarna hoor ik de voeding 2 keer klikken en cpu led op mainboard gaat aan maar ook direct uit daarna gaat dram branden en blijft continu branden.
Iemand raad, kan al slecht nieuwe cpu, geheugen en voeding gaan bestellen 🙂 om eruit te komen.