Hallo, Een tijdje geleden had ik mijn pc geüpgrade. Ik had mijn i3 10105f vervangen door een r5 7600 en moest dan natuurlijk ook mijn moederbord en ram vervangen(moederbord: Msi PRO B650-S WIFI, RAM: Corsair vengeance 1x16 ddr5 5200 MHz). Helaas nadat ik deze onderdelen bij jullie had gekocht en in mijn pc had gezet, kreeg ik crashes in games. De crashes zijn inconsistent. Door de weken heen kon ik soms games zonder problemen spelen en soms crashte het al toen ik het opstartte. Als het crashte stond er een error met dx12 daarna sluitte soms alleen de game af en soms werden mijn monitoren helaas ook zwart(waardoor ik af en toe mijn pc moest restarten). Ook had ik een stress test gedaan, waardoor het meteen crashte en mijn monitor allemaal rare kleuren en patronen lieten zien. De RAM en PSU heb ik(hoever me dat zelf lukt) gecontroleerd. (Hieronder heb ik 2 screenshots gemaakt van wanneer een crash voorkwam(dit was in UE5 en Assassins Creed Shadows)). Hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem. Alvast bedankt!