E Eugene Nieuw forumlid 4 nov 2024 #1 Hallo, heeft iemand deze al gekocht? Ik heb deze nu binnen maar er zit een 9 polige (lijkt op USB) stekker aan, hoe sluit je deze aan? Alvast bedankt, Eugene Bijlagen Schermafbeelding 2024-11-04 201032.webp 2,5 KB · Weergaven: 5
Hallo, heeft iemand deze al gekocht? Ik heb deze nu binnen maar er zit een 9 polige (lijkt op USB) stekker aan, hoe sluit je deze aan? Alvast bedankt, Eugene
Roij Member 4 nov 2024 #2 Op het moederbord (meestal aan de onderste rand met connectors) zou er een USB header moeten zitten waarop deze stekker moet passen. Ter referentie
Op het moederbord (meestal aan de onderste rand met connectors) zou er een USB header moeten zitten waarop deze stekker moet passen. Ter referentie
E Eugene Nieuw forumlid 4 nov 2024 #3 Hoi Roij, Dat is een usb aansluiting en deze heb ik geprobeerd, helaas werkt en de verlichting en de ventilatoren niet. Gr
Hoi Roij, Dat is een usb aansluiting en deze heb ik geprobeerd, helaas werkt en de verlichting en de ventilatoren niet. Gr
Roij Member 5 nov 2024 #6 Dan heb ik het vermoeden dat de software van de SSD zelfs niet goed werkt. Heb je de PNY VelocityX software geïnstalleerd? Deze software heb je nodig om de fan curves en RGB aan te passen.
Dan heb ik het vermoeden dat de software van de SSD zelfs niet goed werkt. Heb je de PNY VelocityX software geïnstalleerd? Deze software heb je nodig om de fan curves en RGB aan te passen.
E Eugene Nieuw forumlid 6 nov 2024 #8 Heb je de stekker dus eigenlijk niet nodig? Roij zei: Dan heb ik het vermoeden dat de software van de SSD zelfs niet goed werkt. Heb je de PNY VelocityX software geïnstalleerd? Deze software heb je nodig om de fan curves en RGB aan te passen. Klik om te vergroten... Ik heb de software geinstalleerd maar hij komt met mijn Gigabyte videokaart dat is het enige wat ik zie
Heb je de stekker dus eigenlijk niet nodig? Roij zei: Dan heb ik het vermoeden dat de software van de SSD zelfs niet goed werkt. Heb je de PNY VelocityX software geïnstalleerd? Deze software heb je nodig om de fan curves en RGB aan te passen. Klik om te vergroten... Ik heb de software geinstalleerd maar hij komt met mijn Gigabyte videokaart dat is het enige wat ik zie
Roij Member 6 nov 2024 #9 de stekker heb je wel nodig, hierdoor kan het moederbord communiceren met de fans en RGB
E Eugene Nieuw forumlid 6 nov 2024 #10 Hoi Roij, Daar was ik al bang voor maar in de usb aansluiting werkt er niets
E Eugene Nieuw forumlid 14 nov 2024 #11 Eugene zei: Hallo, heeft iemand deze al gekocht? Ik heb deze nu binnen maar er zit een 9 polige (lijkt op USB) stekker aan, hoe sluit je deze aan? Alvast bedankt, Eugene Klik om te vergroten... heeft niemand deze ooit aangesloten?
Eugene zei: Hallo, heeft iemand deze al gekocht? Ik heb deze nu binnen maar er zit een 9 polige (lijkt op USB) stekker aan, hoe sluit je deze aan? Alvast bedankt, Eugene Klik om te vergroten... heeft niemand deze ooit aangesloten?
P pvg103breda Active member 15 nov 2024 #12 de stekker moet op een usb 2.0 header. op die manier wordt de rgb/fans voorzien van stroom en kan de velocityX software communiceren.
de stekker moet op een usb 2.0 header. op die manier wordt de rgb/fans voorzien van stroom en kan de velocityX software communiceren.
E Eugene Nieuw forumlid 17 nov 2024 #13 pvg103breda zei: de stekker moet op een usb 2.0 header. op die manier wordt de rgb/fans voorzien van stroom en kan de velocityX software communiceren. Klik om te vergroten... Hallo, heb dit gedaan maar het werkt niet. in de software zit ik de SSD niet..
pvg103breda zei: de stekker moet op een usb 2.0 header. op die manier wordt de rgb/fans voorzien van stroom en kan de velocityX software communiceren. Klik om te vergroten... Hallo, heb dit gedaan maar het werkt niet. in de software zit ik de SSD niet..
P pvg103breda Active member 17 nov 2024 #14 dit kan aan een paar dingen liggen: - installeer nieuwste chipset drivers - usb bios instelling, probeer legacy usb mode - moederbord usb header defect - pny defect
dit kan aan een paar dingen liggen: - installeer nieuwste chipset drivers - usb bios instelling, probeer legacy usb mode - moederbord usb header defect - pny defect