Slechte ervaring !!

Stevie

Nieuw forumlid
Graag deel ik mijn ervaring met Megekko. In augustus van 2024 heb ik een grote bestelling gedaan twv van ruim EUR 500,- om een thuisnetwerk op te zetten. Op dat moment zaten wij in een grote verbouwing en derhalve hebben wij dit enkele weken geleden pas kunnen installeren. Onderdeel van de bestelling was een TP Link poe switch. Helaas werkte dit apparaat niet naar behoren. Ik heb geprobeerd advies te krijgen van Megekko, maar die verwees mij koud door naar een forum waar ik niet verder kwam. Uiteindelijk heb ik de switch kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

Tot mijn verbazing werkt ook deze switch niet. Wederom kan/wil Meggeko mij niet helpen dan wel te woord staan. De switch werkt niet en ik heb geen idee waarom. Ook een specialist kan het euvel niet vinden tijdens de installatie. Megekko biedt wederom aan de switch terug te sturen. Ik word vervolgends doodleuk geinformeerd dat de switch moet worden 'onderzocht' en dit kost minimaal 15 dagen (!). Dit terwijl het product nieuw uit de verpakking komt. Dus 15 dagen geen internet, geen netwerk.

Al met al ben ik uiterst ontevreden over de manier waarop Megekko met klanten omgaat. Ik krijg geen contact, en wordt met korte mailtjes afgeserveerd. Ik mag nu 15 dagen wachten op een testuitslag van een door mij nieuw besteld product. Het is van de zotte.

Ik raad Megekko dan ook ten zeerste af. Men is niet klantgericht en de producten die men opstuurt zijn kennelijk van lage kwaliteit. Tot 2 keer toe heb ik een niet werkend product ontvangen.

Inmiddels heb ik via een andere verkoper een prima werkende switch besteld, ontvangen en geistalleerd !

Nooit meer Megekko voor mij !
 
Terug
Bovenaan