Systeem vereisten windows 11 niet mogelijk

JustTakkie

Nieuw forumlid
Ik ben nieuw op dit forum, en hoop wat Tips te kunnen krijgen wat ik kan doen.
Ik heb the Box 2 in elkaar gezet en was bezig met de installatie van Windows 11. Nu heb ik alleen het probleem dat de installatie niet mogelijk is wegens het systeem vereisten. Is er iemand die mij kan helpen die probleem te verhelpen?

Bijlagen

• IMG-20250109-WA0010.webp
    IMG-20250109-WA0010.webp
    34 KB · Weergaven: 25
Hey @JustTakkie, Dat is heel raar. Een nieuwe pc als die van The Box II zou gewoon compatibel moeten zijn. Mocht je nu echt vast lopen, kijk dan eens naar rufus usb tool. Daarmee kun je deze controle uitschakelen en hem fijn installeren.

Hey @JustTakkie, Dat is heel raar. Een nieuwe pc als die van The Box II zou gewoon compatibel moeten zijn. Mocht je nu echt vast lopen, kijk dan eens naar rufus usb tool. Daarmee kun je deze controle uitschakelen en hem fijn installeren.
Dankje voor je reactie, ik zal er naar kijken of dat wat kan doen. Ik hoop het zo dat dat het kan oplossen, anders ben ik bang om hem terug te sturen voor onderzoek.
Ben alleen niet thuis dus na het weekend kan ik er pas naar kijken.

Laat anders even weten welk moederbord je precies hebt, dan kunnen we gericht even de juiste instelling voor je vinden (geen idee wat er toen in BOXII zat namelijk).

Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik heb alleen maar problemen met de installatie van het ISO bestand. Dus daar kom ik ook niet verder.

Terug
Bovenaan