usb poorten uitbreiden

Rudolph

Nieuw forumlid
Goedenmiddag iedereen,

ik zit met een vraag waar ik nu zelf niet uitkom omdat ik niet weet wat beter is/werkt.
ik wil mijn usb poorten uitbreiden van mijn msi mpg z590 gaming plus moederbord.
nu kan ik een usb hub gebruiken of een pcie slot of via de interne aansluitingen.
maar wat is/werkt beter.
ik heb nu al een hub maar dat is al een oudere en is sowieso aan vervanging toe maar wat kan je nu het beste doen weer een hub of op de moederbord zelf uitbreiden en zoja welke variant.
hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen voor advies.

groetjes

Een pcie kaart zal beter werken. Wel is het zo dat sommige devices hiervoor drivers nodig hebben om te functioneren dus is het ook de optie met het meeste werk.

Een pcie kaart zal beter werken. Wel is het zo dat sommige devices hiervoor drivers nodig hebben om te functioneren dus is het ook de optie met het meeste werk.
ik heb vandaag deze binnen gehad LogiLink PC0057 PCI Express Card 4x USB3.0 en op diverse slots geprobeerd maar het werkt niet krijg ook de drivers er niet op omdat ik dan de fout melding krijg met dat ie m niet ziet.
sluit ik aan op een andere slot blijft me beeld zwart en bij de ander weer een error en moet ik herstarten.
of kan het zijn dat ik ook in bios de slots open moet zetten/aanpassen?

Los van je vraag, je hebt meer dan 7 USB apparaten aangesloten!?
Ik denk dat je voor de Logilink kaart een molex voeding moet gebruiken. Zie je hem wel in apparaatbeheer?

Terug
Bovenaan