Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik al een paar keer bekeken. Het linkerdeel met de gaatjes klopt, maar ik twijfel over het andere deel, of dat wel in die pc-poort pastHoi Marja,
Je hebt waarschijnlijk een HDMI naar VGA adapter nodig, bijvoorbeeld deze:
Megekko.nl - Delock 65512 Adapter HDMI male naar VGA female zwart
De Delock 65512 HDMI naar VGA adapter is een handige oplossing om HDMI-apparaten aan te sluiten op VGA-displays.www.megekko.nl
Het is inderdaad een oude monitor (Samsung S24D391), maar wel de mooiste die ik ooit heb gezien. Dus nee, ik wil geen nieuwe, ik zoek een andere oplossing.Kijk ook eens op je monitor zelf of daar geen andere mogelijkheden zijn om een videokabel aan te sluiten (hdmi, displayport). Het lijkt erop dat je nog een "oude" monitor gebruikt. Is dit het geval dan raad ik ook aan om een nieuwe monitor aan te schaffen zodat je ten volle kan genieten van je betere video op je nieuwe pc.
verkopen jullie die? Wat eronder zit is toch ook een HDMI kabel?Nou, dat maakt het helemaal makkelijk! Je hebt alleen een HDMI kabel nodig, en dan ben je klaar![]()