Vervoeren PC

Mari

Nieuw forumlid
Ik ga binnenkort mijn pc tower moeten vervoeren met de auto, hoe pak ik dit het beste aan? Tips, tricks of dingen waarop ik moet letten enzo?

Best verticaal of horizontaal, in de koffer of op de achterbank... moet ik deze ergens in inpakken? GPU er apart uithalen mss en deze apart inpakken?

Mijn build zit in een Lianli lancool, dus vrij groot, maar ik heb de case doos niet meer.

Ik gebruik hier altijd de originele behuizing doos voor. Ik markeer de kant van het glas zodat ik makkelijk weet welke kant waar staat. Vervolgens zet/leg ik de computer zo dat het moederbord horizontaal rechtop zit en de videokaart hierop steunt. De videokaart in de PCI-e poort is vaak het onderdeel dat het meest gevoelig is voor verplaatsing van de computer. Zorg dat deze niet tegen de zwaartekracht in hoeft te werken, maar laat deze rusten op het moederbord.

• Leuk
Waarderingen: Mari
Ik gebruik hier altijd de originele behuizing doos voor. Ik markeer de kant van het glas zodat ik makkelijk weet welke kant waar staat. Vervolgens zet/leg ik de computer zo dat het moederbord horizontaal rechtop zit en de videokaart hierop steunt. De videokaart in de PCI-e poort is vaak het onderdeel dat het meest gevoelig is voor verplaatsing van de computer. Zorg dat deze niet tegen de zwaartekracht in hoeft te werken, maar laat deze rusten op het moederbord.
Aangezien ik de doos van de originele behuizing niet meer heb, moet ik iets ter vervanging gebruiken dan?
Alsook.. horizontaal rechtop, dus gewoon horizontaal tov de oppervlakte van de auto?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan