Mijn huidige PC heeft kuren en is sowieso hard aan vervanging toe, dus ik wil graag een (goede) nieuwe PC aanschaffen. Ik heb al een goede GPU (RTX4070 super) die ik kan overzetten, maar de rest moet ik nieuw kopen. Nu is dit de winkelwagen die ik heb klaar staan (winkelmandje):
- AMD Ryzen 9 9950X Processor
- ASUS TUF GAMING B650-PLUS WIFI moederbord
- G.Skill DDR5 Flare X5 64 GB 2 x 32 GB DDR5 6000 MHz F5-6000J3636F32GX2-FX5 geheugenmodule
- NZXT C850 PSU / PC voeding
- Scythe Mugen 6
- Lexar NM790 4TB M.2 SSD
- Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Black Behuizing
Ik heb zelf weinig verstand van PC-onderdelen. Daarom hoop ik dat jullie mee willen denken.
1. Past dit in elkaar? Werkt alles samen?
2. Hebben jullie ander advies? Zitten er onlogische keuzes bij of zijn er vergelijkbare onderdelen die veel goedkoper, of juist veel beter zijn voor dezelfde prijs? De PC komt onder mijn bureau te staan dus hoeft niet heel mooi of superstil te zijn. Ik ga er niet naar kijken 🙂
Graag bestel ik alles direct bij megekko. Totale kosten zijn nu ~ 1550 euro en dat is ook wel ongeveer het maximale wat ik wil uitgeven.
Zie winkelmandje.
Dank alvast voor het meedenken!
- AMD Ryzen 9 9950X Processor
- ASUS TUF GAMING B650-PLUS WIFI moederbord
- G.Skill DDR5 Flare X5 64 GB 2 x 32 GB DDR5 6000 MHz F5-6000J3636F32GX2-FX5 geheugenmodule
- NZXT C850 PSU / PC voeding
- Scythe Mugen 6
- Lexar NM790 4TB M.2 SSD
- Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Black Behuizing
Ik heb zelf weinig verstand van PC-onderdelen. Daarom hoop ik dat jullie mee willen denken.
1. Past dit in elkaar? Werkt alles samen?
2. Hebben jullie ander advies? Zitten er onlogische keuzes bij of zijn er vergelijkbare onderdelen die veel goedkoper, of juist veel beter zijn voor dezelfde prijs? De PC komt onder mijn bureau te staan dus hoeft niet heel mooi of superstil te zijn. Ik ga er niet naar kijken 🙂
Graag bestel ik alles direct bij megekko. Totale kosten zijn nu ~ 1550 euro en dat is ook wel ongeveer het maximale wat ik wil uitgeven.
Zie winkelmandje.
Dank alvast voor het meedenken!
Laatst bewerkt: