Ik heb 2 dagen geleden een upgrade pakket aangekocht en perfect samen gesteld. Met name moederbord gigabyte aorus x860 elite wifi7 met ams 7 9800x3d en vengeance rams van 16 gig ddr5. Als ik Windows 11 installeer mag ik geen update doen tijdens de installatie of ik krijg zwart scherm en foutmelding. De foutmelding was dat ik bios update moest doen wat ik ook gedaan heb en is perfect verlopen. Na de bios update terug op ietwat geïnstalleerd zonder updates te nemen en ik graak in Windows. Ik heb er ook koeler bijgekocht deepcool x620 die software vereist maar als ik de software ervan installeer krijg ik terug zwart scherm en lag ik opnieuw beginnen. Ook als ik andere programma installeer krijg ik ook zwart scherm en kan je zien op het moederbord dat hij aftelt van 43 tot 36 en dan opnieuw begint af te tellen. Het is niet de eerste pc dat ik samenstel maar dit is wel de eerste keer dat ik dit tegen kom. Al zeker 30 maal herbegonnen, ik mag doen wat ik wil ik blijf zwart scherm krijgen als ik ook maar iets wil installeren of update wil nemen. Hopelijk kan er mij iemand helpen