Heeft MeGekko anti-scalp maatregelen?

JeroenK

Nieuw forumlid
In aanloop naar de nieuwe RTX-50 serie ben ik aan het kijken naar de mogelijkheid om pre-orders te kunnen plaatsen voor de RTX-5090. Dat is helaas niet mogelijk en dat is helaas wel een beetje koren op de molen voor scalpers. Immers, ga maar eens op 30 januari 15:00 proberen de al dan niet beschikbare RTX-5090 te bestellen tussen de bots door.

Daarom de volgende vragen;

• Heeft MeGekko maatregelen die de werking van bots tegen gaan?
  • Is het beleid om geen pre-orders te kunnen plaatsen opgelegd vanuit Nvidia?
  • Als gebruiker denk ik vrij simpel, waarom geen voorrang geven aan accounts met een klantaccount waarop reeds bestellingen zijn afgeleverd? Als je dat een korte tijd doet en daarna de algehele verkoop open zet, dan verandert dat echt niets aan het aantal videokaarten die je verkoopt, maar doe je wel een handreiking naar bestaande klanten om in ieder geval de kans te hebben van bots te winnen...ik denk vast te simpel, maar ik vraag het mij toch af.
Ik ben benieuwd hoe MeGekko naar dit fenomeen kijkt en of er inderdaad anti-scalp maatregelen van kracht zijn. Alvast bedankt voor de informatie.

Ik hoop dat dat anti scalp systeem werkt. Zou toch een teleurstelling zijn dat 2% van de echte klanten een kans krijgen om iets te kunnen bemachtigen en de rest naar bots gaat.

Terug
Bovenaan