Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Bovenstaande post is ook iets waar ik enigzins bang voor ben, daar het om zeer hoge uitstaande bedragen gaat kan ik maar eenmalig een order open hebben staan. Als dit gaat om een product dat toch niet langer op voorraad is dan zou dit erg vervelend zijn.

Beschermt u uzelf tegen het verkopen van meer grafische kaarten dan er beschikbaar zijn? Tijdens de lancering willen veel mensen tegelijkertijd hetzelfde product kopen. Er kunnen problemen zijn met het systeem. Wat als ik een kaart koop en er de volgende dag achter kom dat deze niet op voorraad is?
Bovenstaande post is ook iets waar ik enigzins bang voor ben, daar het om zeer hoge uitstaande bedragen gaat kan ik maar eenmalig een order open hebben staan. Als dit gaat om een product dat toch niet langer op voorraad is dan zou dit erg vervelend zijn.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. We hebben een systeem speciaal voor dit soort lanceringen. We stellen daarbij in, dat er niet meer dan de voorraad verkocht kan worden.

is er een kans dat er rtx 5080 modellen worden toegevoegd aan jullie huidige collectie van kaarten op 30 januari?

en als jullie mischien de MSI GeForce RTX™ 5080 16G VANGUARD SOC verkrijgbaar hebben is het dan mogelijk of jullie de launch editie daarvan verkopen?
de Lucky's zijn namelijk heel erg aantrekkelijk😅

Ik zie dat jullie al Gigabyte GeForce RTX 5080 AORUS MASTER ICE 16G Videokaart hebben staan, maar gaan jullie ook de standaard master verkopen? Niet de ICE variant dus.

Kan de Scalpers tegen worden gehouden? Ik wil er een voor mijn zoon kopen, maar die zogenaamde zaken mensjes kopen alles op. Het zou een keer fijn zijn om een systeem te creëren zodat de klanten worden geholpen. Ik zou als bedrijf liever niet aan scalpers verkopen.

Wellicht een pre order systeem dat je alleen in de winkel kan doen met je legitimatie, en 1 per klant. Dan maak je het wel moeilijker voor ze. Of inschrijven en dat een tijd doorgeven dat je mag ophalen. Doe iets

Kan de Scalpers tegen worden gehouden? Ik wil er een voor mijn zoon kopen, maar die zogenaamde zaken mensjes kopen alles op. Het zou een keer fijn zijn om een systeem te creëren zodat de klanten worden geholpen. Ik zou als bedrijf liever niet aan scalpers verkopen.

Wellicht een pre order systeem dat je alleen in de winkel kan doen met je legitimatie, en 1 per klant. Dan maak je het wel moeilijker voor ze. Of inschrijven en dat een tijd doorgeven dat je mag ophalen. Doe iets
Kleine moeite om even terug te lezen in dit forum. Dit heeft Megekko al eerder aangekondigd:

"Het is moeilijk om de toekomst te voorspellen, maar we verwachten ondanks een serieuze beschikbaarheid ook een serieuze vraag. Ik kan je in elk geval vertellen dat wij net als bij voorgaande launches maatregelen nemen om er voor te zorgen dat de kans dat je bij lancering een videokaart kunt bemachtigen zo groot mogelijk is. Denk aan een maximum per klant, reservering van de voorraad zolang je met de betaling bezig bent, anti-bot/scalper scripts etc."

Ze doen dus wel degelijk iets tegen bots en scalpers. En een pre-order systeem in de winkel is alleen fijn voor de mensen die in de buurt wonen (waarschijnlijk u) maar voor veel anderen die verder weg wonen is dat natuurlijk geen oplossing.

is er een kans dat er rtx 5080 modellen worden toegevoegd aan jullie huidige collectie van kaarten op 30 januari?

en als jullie mischien de MSI GeForce RTX™ 5080 16G VANGUARD SOC verkrijgbaar hebben is het dan mogelijk of jullie de launch editie daarvan verkopen?
de Lucky's zijn namelijk heel erg aantrekkelijk😅
Ik zie dat jullie al Gigabyte GeForce RTX 5080 AORUS MASTER ICE 16G Videokaart hebben staan, maar gaan jullie ook de standaard master verkopen? Niet de ICE variant dus.
Dat is nog niet zeker, maar als we ze gaan verkopen, worden deze automatisch toegevoegd aan de overzichtspagina.

Er is een overzichtspagina voor de 5080 maar komt er ook een overzichtspagina voor de 5090? Want ik heb eigenlijk meer interesse voor de 5090? Het zou tof zijn dat ik een idee kon krijgen over welke er beschikbaar zouden kunnen zijn? Alsook de dollar prijs is 2000 hoeveel zou dat dan in euro's zijn? Gaat de prijs over 2500 euro zijn?

Laatst bewerkt:
Hoi Smiley, helaas kunnen we momenteel geen pagina met 5090's delen. Nvidia heeft een non-disclosure agreement waarin staat wat wij wel en niet mogen publiceren. Tot vandaag mogen wij nog steeds geen landingspagina's met daarop RTX5090 videokaarten delen.
Dit kan veranderen - als Nvidia ons een GO geeft op het weergeven van deze kaarten, dan zetten we die uiteraard ook online!

Bij de Finse website van Proshop zie ik dat zij al prijzen van de 5080 hebben gedeeld samen met een enkele prijs voor een 5090. Zijn de NDA's daar dan anders dan in Nederland waardoor zij de modellen/prijzen eerder mogen tonen?

Bij de Finse website van Proshop zie ik dat zij al prijzen van de 5080 hebben gedeeld samen met een enkele prijs voor een 5090. Zijn de NDA's daar dan anders dan in Nederland waardoor zij de modellen/prijzen eerder mogen tonen?
ben daar juist gaan kijken en ik zie nergens prijzen voor de 5000series.

Nee, de NDA is voor alle (officiële Nvidia) shops gelijk. Strikt genomen mag het dus niet. Wij houden ons in elk geval aan de informatie die we nu hebben, en volgens die informatie is het niet de bedoeling.

Het idee van één kaart voor één klant is heel goed. Ik heb een paar dagen geleden een Ryzen 9800x3d gekocht en ik hoop dat ik er een van de 5090 voor kan kopen, ongeacht de fabrikant.

Hebben jullie al wat meer info over de 5090 die jullie kunnen delen? Op dit moment zie ik geen andere webshop in Nederland deze verkopen.

Bien sûr, vous connaissez les prix, les fournisseurs auprès desquels vous achetez les fixent.

Ne nous faites pas croire que vous allez recevoir un e-mail de chaque marque le 30 à 14h59 fixant les tarifs.

Verwachten jullie dat de prijzen van de huidige 40 serie kaarten positief kunnen veranderen zodra de 50 serie kaarten op de markt zijn?

Terug
Bovenaan