Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beschermt u uzelf tegen het verkopen van meer grafische kaarten dan er beschikbaar zijn? Tijdens de lancering willen veel mensen tegelijkertijd hetzelfde product kopen. Er kunnen problemen zijn met het systeem. Wat als ik een kaart koop en er de volgende dag achter kom dat deze niet op voorraad is?
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. We hebben een systeem speciaal voor dit soort lanceringen. We stellen daarbij in, dat er niet meer dan de voorraad verkocht kan worden.Bovenstaande post is ook iets waar ik enigzins bang voor ben, daar het om zeer hoge uitstaande bedragen gaat kan ik maar eenmalig een order open hebben staan. Als dit gaat om een product dat toch niet langer op voorraad is dan zou dit erg vervelend zijn.
Kleine moeite om even terug te lezen in dit forum. Dit heeft Megekko al eerder aangekondigd:Kan de Scalpers tegen worden gehouden? Ik wil er een voor mijn zoon kopen, maar die zogenaamde zaken mensjes kopen alles op. Het zou een keer fijn zijn om een systeem te creëren zodat de klanten worden geholpen. Ik zou als bedrijf liever niet aan scalpers verkopen.
Wellicht een pre order systeem dat je alleen in de winkel kan doen met je legitimatie, en 1 per klant. Dan maak je het wel moeilijker voor ze. Of inschrijven en dat een tijd doorgeven dat je mag ophalen. Doe iets
is er een kans dat er rtx 5080 modellen worden toegevoegd aan jullie huidige collectie van kaarten op 30 januari?
en als jullie mischien de MSI GeForce RTX™ 5080 16G VANGUARD SOC verkrijgbaar hebben is het dan mogelijk of jullie de launch editie daarvan verkopen?
de Lucky's zijn namelijk heel erg aantrekkelijk😅
Dat is nog niet zeker, maar als we ze gaan verkopen, worden deze automatisch toegevoegd aan de overzichtspagina.Ik zie dat jullie al Gigabyte GeForce RTX 5080 AORUS MASTER ICE 16G Videokaart hebben staan, maar gaan jullie ook de standaard master verkopen? Niet de ICE variant dus.
ben daar juist gaan kijken en ik zie nergens prijzen voor de 5000series.Bij de Finse website van Proshop zie ik dat zij al prijzen van de 5080 hebben gedeeld samen met een enkele prijs voor een 5090. Zijn de NDA's daar dan anders dan in Nederland waardoor zij de modellen/prijzen eerder mogen tonen?
Ik ging gewoon naar hun website en zag een prijs die dicht bij de aanbevolen prijs lag die door Nvidia werd geadverteerdben daar juist gaan kijken en ik zie nergens prijzen voor de 5000series.
Ik zie hem er nu bij staan, dat is mooi.Dat is nog niet zeker, maar als we ze gaan verkopen, worden deze automatisch toegevoegd aan de overzichtspagina.
Jazeker, dat is een van de vele maatregelen die we nemen die we nemen om te zorgen dat de kans voor iedereen zo groot mogelijk is een kaart te bemachtigen.gaan jullie de regel 1 per klant invoeren? willen jullie dat ook doen als je er nog niet aan gedacht hebt?
Nee, de NDA is voor alle (officiële Nvidia) shops gelijk. Strikt genomen mag het dus niet. Wij houden ons in elk geval aan de informatie die we nu hebben, en volgens die informatie is het niet de bedoeling.Bij de Finse website van Proshop zie ik dat zij al prijzen van de 5080 hebben gedeeld samen met een enkele prijs voor een 5090. Zijn de NDA's daar dan anders dan in Nederland waardoor zij de modellen/prijzen eerder mogen tonen?