Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Verwachten jullie dat de prijzen van de huidige 40 serie kaarten positief kunnen veranderen zodra de 50 serie kaarten op de markt zijn?
Hoi Rikkert,

Dat verwachten we momenteel zeker niet. Sterker nog, vooral voorraden van high-end 40 serie (4080 en 4090) zijn al enorm aan het opdrogen. Onze verwachting is dat deze ook snel niet meer (goed) beschikbaar zijn.

Worden de prijzen nog wel bekend gemaakt voor de launch? Om beter te kunnen kijken welke nou binnen een bepaald budget passen?

Ik kan je in elk geval vertellen dat wij net als bij voorgaande launches maatregelen nemen om er voor te zorgen dat de kans dat je bij lancering een videokaart kunt bemachtigen zo groot mogelijk is. Denk aan een maximum per klant, reservering van de voorraad zolang je met de betaling bezig bent, anti-bot/scalper scripts etc.
Hallo, ik vroeg mij af vanaf wanneer deze "reserving zolang je met de betaling bezig bent" in werking treedt? Ik vermoed niet vanaf wanneer je het product in je winkelmandje plaatst? Waarschijnlijk pas wanneer je helemaal onderaan op "betalen" klikt?

Witam, zastanawiałem się, kiedy zaczyna obowiązywać ta „rezerwacja podczas dokonywania płatności”? Podejrzewam, że nie od momentu umieszczenia produktu w koszyku? Pewnie dopiero po kliknięciu na "zapłać" na samym dole?
Ik vraag het me ook af. Reserveringen vanaf het moment dat je een product aan je winkelwagen toevoegt, maken het moeilijk voor andere mensen die daadwerkelijk een aankoop willen doen.

Worden de prijzen nog wel bekend gemaakt voor de launch? Om beter te kunnen kijken welke nou binnen een bepaald budget passen?
Ja dat zou de keuze
Ik vraag het me ook af. Reserveringen vanaf het moment dat je een product aan je winkelwagen toevoegt, maken het moeilijk voor andere mensen die daadwerkelijk een aankoop willen doen.
Ik denk niet dat het gereserveerd is vanaf dat je het in de winkelwagen stopt. Maar wel als je bij de checkout bent. Dus wanneer je al je gegevens in gaat vullen dan denk ik dat het gereserveerd is. Dat zou mij logischer lijken. Anders kunnen mensen u trollen door alle videokaarten in zijn winkelwagen te stoppen.

Welke versie van de 5090 zullen jullie op voorraad hebben ? En wat zal de vanaf prijs zijn ? Alvast bedankt.

Wordt ook de 5070 Ti versie bevat in februari?

Er is namelijk een 5070 & 5070 Ti.

Ik weet dat jullie weinig kunnen vertellen maar ik ben erg benieuwd.

Beste lezer,

Via dit topic houden wij je op de hoogte van de productlaunch van de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Momenteel is de volgende informatie bij ons bekend:
  • Op 30 januari om 15:00 start de verkoop van GeForce RTX5080 en GeForce RTX5090 videokaarten bij Megekko.
  • In februari start de verkoop van de GeForce RTX5070. De officiële datum is nog niet bekend.
  • Op basis van de huidige informatie lijken wij een ruime beschikbaarheid van de RTX5080 te verkrijgen.
  • Op basis van de huidige informatie lijkt er beschikbaarheid te zijn van de RTX5090, maar wel in beperktere mate dan de RTX5080.
Het plaatsen van een pre-order is niet mogelijk. Je kunt alleen vanaf de dag van de lancering een bestelling plaatsen voor een RTX50 videokaart.

Wij hebben momenteel nog geen informatie over de verkoopprijzen.
Op 11-1 hebben wij het topic geopend voor reacties. We kunnen en mogen niet alle informatie delen, maar we gaan proberen jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Beschikbaarheid:
Inmiddels hebben wij de eerste videokaarten online gezet op onze website. We weten nog niet, of we al deze kaarten ook tijdens de launch beschikbaar hebben, maar het geeft je wellicht antwoord op de vraag of wij een specifiek door jouw gezochte videokaart gaan verkopen!

• Klik hier voor een overzicht van onze NVIDIA GeForce RTX5080 videokaarten.

Zodra ons meer informatie bereikt, houden we jullie via deze pagina op de hoogte.
Laatste update: 14-1-2024 17:14
Hi,

Zijn er bij de launch van de rtx 5000 kaarten alle betaal methodes bij deze kaarten beschikbaar?

Alvast bedankt!

Beste lezer,

Via dit topic houden wij je op de hoogte van de productlaunch van de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Momenteel is de volgende informatie bij ons bekend:
  • Op 30 januari om 15:00 start de verkoop van GeForce RTX5080 en GeForce RTX5090 videokaarten bij Megekko.
  • In februari start de verkoop van de GeForce RTX5070. De officiële datum is nog niet bekend.
  • Op basis van de huidige informatie lijken wij een ruime beschikbaarheid van de RTX5080 te verkrijgen.
  • Op basis van de huidige informatie lijkt er beschikbaarheid te zijn van de RTX5090, maar wel in beperktere mate dan de RTX5080.
Het plaatsen van een pre-order is niet mogelijk. Je kunt alleen vanaf de dag van de lancering een bestelling plaatsen voor een RTX50 videokaart.

Wij hebben momenteel nog geen informatie over de verkoopprijzen.
Op 11-1 hebben wij het topic geopend voor reacties. We kunnen en mogen niet alle informatie delen, maar we gaan proberen jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Beschikbaarheid:
Inmiddels hebben wij de eerste videokaarten online gezet op onze website. We weten nog niet, of we al deze kaarten ook tijdens de launch beschikbaar hebben, maar het geeft je wellicht antwoord op de vraag of wij een specifiek door jouw gezochte videokaart gaan verkopen!

• Klik hier voor een overzicht van onze NVIDIA GeForce RTX5080 videokaarten.

Zodra ons meer informatie bereikt, houden we jullie via deze pagina op de hoogte.
Laatste update: 14-1-2024 17:14

Is er ook al informatie over de verkoop van Amd 9070 xt ?
Eigenlijk hoor je heel veel over NVIDIA kaarten, maar volgens geruchten kan je de AMD kaarten volgende week op zijn minst pre orderen. Kan dat ook hier het geval zijn in zo een korte tijd? Ik twijfel namelijk tussen de 5080 5070ti en de AMD 9070xt. Maar ik begrijp ook dat je wel snel moet zijn met je keuze anders is je beurt om.

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie voor het lanceringsmoment al laten weten welke modellen jullie specifiek gaan binnen hebben? Al is het maar een paar uur op voorhand.

Qua voorraden, als er op de website staat te bestellen vanaf. Is dit een zekerheid dat de kaarten die gelist zijn ook met de launch beschikbaar zijn?

Terug
Bovenaan