Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Kunnen jullie mij eventueel laten weten wat de goedkoopste versie is voor de RTX 5090? Op die manier kan ik op launchday exact die kaart zoeken en meteen in winkelkar doen en kopen natuurlijk.
Helaas niet Smiley! Je zult echt onze site moeten checken op de releasedag, 30 januari na 15:00. Ik duim voor je dat je er in slaagt!

Zal de ASUS TUF Gaming GeForce RTXâ„¢ 5080 16GB GDDR7 beschikbaar zijn op 30 januari?
Gaan jullie ook de 5080 FE verkopen?
En welke nog meer.
Wij weten nog niet welke exacte modellen we bij de launch zullen hebben, dus helaas kan ik daar nog niets over zeggen. Wat betreft FE modellen; die zijn doorgaans voorbehouden aan Nvidia zelf. We zouden ze graag leveren, maar dat is (vooralsnog) geen optie.

Sorry dat ik het zo zeg, maar zullen de prijzen omhoog gegooid worden net als bij de 9800x3d aangezien er een grote vraag is naar deze kaarten?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de aankomende launch van de NVIDIA GeForce RTX 50-serie op 30 januari. Ik ben van plan om op dat moment een grafische kaart te kopen en wil graag weten hoe ik mijn kansen het beste kan vergroten.

Specifiek vraag ik me af:

*Hoe is de verkoop van nieuwe NVIDIA GPU’s, zoals de RTX 40-serie, in voorgaande jaren georganiseerd op de website?

*Wordt er vooraf (bijvoorbeeld een dag eerder) een overzicht gedeeld van welke modellen beschikbaar zullen zijn?

*Is er een specifieke strategie of tip voor het snel vinden en kopen van een kaart op de dag zelf?

*Worden er specifieke maatregelen genomen om de website stabiel te houden, gezien de verwachte drukte?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,
Rbnlwrs

Sorry dat ik het zo zeg, maar zullen de prijzen omhoog gegooid worden net als bij de 9800x3d aangezien er een grote vraag is naar deze kaarten?
Hoi mfn073, een sorry is niet nodig, we zullen alles zo goed als we kunnen beantwoorden!

We begrijpen dat een prijsverhoging bij een lancering erg vervelend kan zijn. Laat ik meteen voorop stellen, het is geen doel om tijdens de lancering, prijzen aan te passen. Maar we kunnen simpelweg geen vast prijspunt garanderen. We verwachten geen problemen als er balans tussen vraag en aanbod is; dat kun je van te voren echter nooit voorspellen. Eigenlijk is er maar één partij die kan zorgen dat er prijsstabiliteit in het kanaal blijft en dat zijn Nvidia/de board partners: Als er genoeg aanbod is, is er geen aanleiding om prijzen omhoog te schroeven.
Je voorbeeld van de recent gelanceerde 9800x3D is exact wat er gebeurt als er veel meer vraag dan aanbod is, het is voor ons dan het bewaken van de balans tussen in één keer leeg verkopen en daarna een (langere) periode nee verkopen, of je klanten zo lang mogelijk in de gelegenheid stellen een product te kunnen bemachtigen. Het is misschien niet het exacte antwoord wat je had willen lezen, maar ik hoop toch een stukje inzage te geven.

Laten we allemaal hopen dat er meer dan genoeg aanbod beschikbaar komt :)!

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de aankomende launch van de NVIDIA GeForce RTX 50-serie op 30 januari. Ik ben van plan om op dat moment een grafische kaart te kopen en wil graag weten hoe ik mijn kansen het beste kan vergroten.

Specifiek vraag ik me af:

*Hoe is de verkoop van nieuwe NVIDIA GPU’s, zoals de RTX 40-serie, in voorgaande jaren georganiseerd op de website?

*Wordt er vooraf (bijvoorbeeld een dag eerder) een overzicht gedeeld van welke modellen beschikbaar zullen zijn?

*Is er een specifieke strategie of tip voor het snel vinden en kopen van een kaart op de dag zelf?

*Worden er specifieke maatregelen genomen om de website stabiel te houden, gezien de verwachte drukte?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,
Rbnlwrs

Net als voorgaande jaren, komt er weer een launch. Dat betekent, dat je op 30 januari vanaf 15:00 een videokaart bij ons kunt bestellen.

We kunnen niet van te voren aangeven, welke modellen er beschikbaar zullen zijn.

Een tip om op de dag snel de juiste producten te vinden, is om te zorgen dat je om 15:00 op onze website zit. Wij zullen pas na dit tijdstip producten activeren voor de verkoop.

Wat betreft de specifieke maatregelen, ja, die nemen wij zeker. We verwachten ook deze release weer meer website bezoekers dan gebruikelijk.

Hoi mfn073, een sorry is niet nodig, we zullen alles zo goed als we kunnen beantwoorden!

We begrijpen dat een prijsverhoging bij een lancering erg vervelend kan zijn. Laat ik meteen voorop stellen, het is geen doel om tijdens de lancering, prijzen aan te passen. Maar we kunnen simpelweg geen vast prijspunt garanderen. We verwachten geen problemen als er balans tussen vraag en aanbod is; dat kun je van te voren echter nooit voorspellen. Eigenlijk is er maar één partij die kan zorgen dat er prijsstabiliteit in het kanaal blijft en dat zijn Nvidia/de board partners: Als er genoeg aanbod is, is er geen aanleiding om prijzen omhoog te schroeven.
Je voorbeeld van de recent gelanceerde 9800x3D is exact wat er gebeurt als er veel meer vraag dan aanbod is, het is voor ons dan het bewaken van de balans tussen in één keer leeg verkopen en daarna een (langere) periode nee verkopen, of je klanten zo lang mogelijk in de gelegenheid stellen een product te kunnen bemachtigen. Het is misschien niet het exacte antwoord wat je had willen lezen, maar ik hoop toch een stukje inzage te geven.

Laten we allemaal hopen dat er meer dan genoeg aanbod beschikbaar komt :)!

Dit klinkt natuurlijk leuk, maar ik vind het wel een hele rare manier van redeneren. Iedereen weet dat er meer vraag dan aanbod gaat zijn. Dat was met de 30 en 40 serie zo en dat gaat bij de 50 serie ook zo zijn. Nu klinkt het of je ons een plezier doet door de prijzen omhoog te gooien. "We gooien de prijzen omhoog zodat minder mensen het kunnen kopen en daardoor is er meer aanbod".

De enige die een gunst wordt bewezen is de commerciële partij en dat zijn jullie in dit geval. Want jullie weten ook dat die kaarten toch wel verkocht worden, en ondertussen pakken jullie 100 tot 200 euro extra per kaart.

Ik denk dat je juist de klanten meer een plezier doet door ze voor MSRP + jullie eigen normale markup te verkopen. Dan zijn ze maar uitverkocht, maar worden ze wel voor een eerlijke prijs verkocht. Denk dat je daar credits voor meer haalt dan de huidige redenatie.

Ik begrijp de reactie, maar zoals ik al aangaf, het is ook niet ons doel om bovenstaande te realiseren. Het was een stukje uitleg. Als we jullie vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden, moeten we ook lastige vragen niet uit de weg gaan. Overigens, Tijdens de recente launch van de 9800x3D heeft Megekko de prijzen van processoren niet aangepast. Laten we hopen op een mooie beschikbaarheid, en zorgen dat zoveel mogelijk mensen de 31e een bezorger aan de deur hebben met daarin een RTX5000 videokaart ;).

Ik vraag mij ook af hoe worden de videokaarten eigenlijk verzonden? Wat als de koerier het pakket aftekent zonder dat de klant iets ontvangen heeft? Hebben jullie daar maatregelen rond? Qua beveiliging van de verzending? Want ja zo een videokaart is best wat geld waard. Dus ik zou het niet zo meteen vertrouwen. Hebben jullie daar een bepaalde strategie rond? Zodat elke bestelling ook veilig en goed aankomt bij de rechtmatige koper.

Hallo,

Ik ben van plan op 30 januari om 15:00 een videokaart van de RTX 5000 series proberen te kopen net als vele anderen hier, maar als ik te langzaam ben en de eerste golf heb gemist, hoe zal Megekko de volgende ladingen van videokaarten beschikbaar stellen?

Word er dan in de toekomst weer een dag en tijdstip vooraf aangekondigt waar een aantal RTX 5080's en 5090's beschikbaar is voor bestelling net zoals op 30 januari?

Kunnen we toch de videokaarten preorderen na 30 januari en dan zorgeloos wachten tot het in voorraad is?

Of worden de kaarten weer te koop staan op een willekeurige dag en tijd zonder waarschuwing?

Terug
Bovenaan