Daviscalia
Nieuw forumlid
Zal je net zien vandaag, heb ik een Ziggo storing gvd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de telefoon proberen met 5G? 🤷♂️Zal je net zien vandaag, heb ik een Ziggo storing gvd
Ja, zal van mijn telefoon wel een hotspot maken. Ik Woon alleen in een bunker.Op de telefoon proberen met 5G? 🤷♂️
en wat zegt DeepSeek?ik heb aan chatgpt zijn voorspellingen gevraagd op basis van de prijzen die in amerika op best buy zitten en daar komt uit dat kwa model de rtx 5080 AIB's 1400-1700 worden. hier zijn de resultaten:
Bekijk bijlage 1093
heeft normaal evenveel VRAM, en als de prijs meevalt is dat inderdaad de slimmere koop van deze generatieHet feit dat de 5080 maar een 9% increase qua performance op de 4080 super is, is echt schandalig.
Ik wou de 5080 halen, maar ik denk maar dat ik ga wachten op de 5070ti.
Dat zal wel nog niet helemaal accuraat zijn, maar waar haal je de aantallen precies uit?Het is een paar uur voor launch. Het lijkt erop dat alleen de Inno3d 5090 in voorraad is? (en dan een stuk of 2 of 3 of zo?)
Uit de filter aan de linkerzijde.Dat zal wel nog niet helemaal accuraat zijn, maar waar haal je de aantallen precies uit?
Huh die van mij zegt 80%, zal wel een goeie dag hebben vandaag 😉
Waar kan ik dit bekijken? Zal voor ons dan nog wel hoger worden 19/21%.Ok de Duitse prijzen zijn bekend op wat websites. Gemiddelde uit 16 verschillende AIB kaarten is 3000 euro. Yep. Is echt 3000 (sommige iets lager anderen stuk hoger uiteraard)