Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Bedankt voor deze feedback. Ik ga het voorleggen aan onze programmeurs! 🎮

Ik kan wellicht een voorbeeldje geven, iemand heeft Doom geprogrammeerd als Captcha, voltooi de Captcha om de Betalen knop zichtbaar te maken.
Captcha is hier te vinden: https://doom-captcha.vercel.app/

Wellicht is er een weg om zoiets te implementeren.

Maar ik zou ook graag zien, nu dat EVGA weg is, dat webshops een wachtrij hanteren voor dit soort belachelijke paper-launches.

EVGA had een loyaliteitsprogramma met tiers waar bestaande gebruikers met name die ook elders actief waren binnen hun organisatie zoals het forum, registreerde producten hun waarde e.d. bepalen welke mensen voorrang kregen op het kunnen verkrijgen van bepaalde producten, meestal de meest high-end tier producten die ook het duurste uitvallen zoals met de EVGA Elite status die je kon verkrijgen. Nu is dat laatste misschien wat vergezocht maar er kan vast meer gedaan worden om scalpers/bots te weren en een bestaande klantvriendelijk-geörienteerde wachtrij op te zetten voor dergelijke producten waar gewoon enorme schaarste op is.

Enige inspiratie kan je hier opdoen:

EVGA controleerde ook elke bestelling handmatig om bots af te vangen inclusief SMS controles.

Sterker nog, je zou een heel Megekko Bucks loyaliteitsprogramma kunnen opzetten, op basis van de waarde van bestelde producten een x aantal bucks (of Gecko's) te krijgen die eventueel ingeleverd kunnen worden als korting op een volgende bestelling.

@Megekko Info Momenteel is er een verschil te zien in het aantal producten onder de kolom "levertijd" van de 5080. "Alle producten tonen" levert 22 resultaten/modellen 5080 op, echter filter je de producten op een levertijd van direct/binnen 3/binnen 7 dagen dan blijven er 10 over, waarmee er dus een aantal 5080 modellen sowieso lijken af te vallen?

Valt er hieruit te concluderen dat alleen deze 10 modellen van de 5080 bij jullie klaar liggen voor de release van morgen?
Als ik hetzelfde doe voor de 5090, zouden ze enkel de inno3d 5090 hebben.

Viel mij ook op, daarom vroeg ik ook naar de voorraad. Er ligt denk ik letterlijk niks dan, misschien 2 inno3d kaarten en that's it voor de 5090?

Kunnen jullie misschien een terug in voorraad optie toevoegen? Dat je een notificatie krijgt of een email als een bepaald product terug in voorraad is.

Ik heb nu een 4070 . Geen TI en geen super. Is het dan beter om 4080 super te halen of 5080? Aangezien er bijna geen verschil zit in de 4080/5080.

Diegene die voor mij een 5090 weet te bemachtigen, en op zoek is naar 4090 , kan die als dank met extra korting overnemen 😁

Hoe komt het dat de levertijd van de Gigabyte 5090 kaarten nog niet bekend zijn? Komen ze dan effectief later pas uit?

ik zou absoluut de Aorus GeForce RTX 5090 Extreme waterforce 32G willen kopen, ben je van plan om deze in de toekomst in voorraad te hebben? ik zou liever op die willen wachten dan dat ik straks om 15u me zit op te jagen op een kaart die niet mijn voorkeur heeft maar toch beter is dan niets

ik zou absoluut de Aorus GeForce RTX 5090 Extreme waterforce 32G willen kopen, ben je van plan om deze in de toekomst in voorraad te hebben? ik zou liever op die willen wachten dan dat ik straks om 15u me zit op te jagen op een kaart die niet mijn voorkeur heeft maar toch beter is dan niets
Ik zou 5090 kopen, maar weet ik het niet hoeveel kost is. Als dit is 3k euro dan nah. Ik ga 5080 of 5070 Ti halen. Dit is gwn te veel want door BTW... -_-

Nee dat geloof ik niet. Maar zo gaan ze 't wel doen 🙂
Sidenote, er zijn een amazing aantal van 233 5090's voor alle microcenters in Noord Amerika verstuurd.

Zou me niet verbazen als Megekko 2 5090s heeft.
Max, maar dan ook max 10. Het is bizar hoe deze launch gaat. Chip shortages zijn grotendeels voorbij, crypto craze is lager... Na Ja ai craze is er wel, Chinees nieuwjaar, Taiwan aardbeving etc. En dan nog niet eens over gehad dat dit de laagste vooruitgang is in een launch in meer dan 10 jaar. Had dan de launch uitgesteld

Terug
Bovenaan