Say no more! 🤣 🎮Bedankt voor deze feedback. Ik ga het voorleggen aan onze programmeurs! 🎮
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Say no more! 🤣 🎮Bedankt voor deze feedback. Ik ga het voorleggen aan onze programmeurs! 🎮
Bedankt voor deze feedback. Ik ga het voorleggen aan onze programmeurs! 🎮
Als ik hetzelfde doe voor de 5090, zouden ze enkel de inno3d 5090 hebben.@Megekko Info Momenteel is er een verschil te zien in het aantal producten onder de kolom "levertijd" van de 5080. "Alle producten tonen" levert 22 resultaten/modellen 5080 op, echter filter je de producten op een levertijd van direct/binnen 3/binnen 7 dagen dan blijven er 10 over, waarmee er dus een aantal 5080 modellen sowieso lijken af te vallen?
Valt er hieruit te concluderen dat alleen deze 10 modellen van de 5080 bij jullie klaar liggen voor de release van morgen?
Gigabyte/Aorus heeft mijn voorkeurNaar welk merk gaat jou voorkeur uit? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit voor welk merk ik wil gaan.
Pas om 15u is de launchKunnen jullie vertellen hoe laat de 5080 kaarten in de verkoop gaan? ik dacht 30-1-2025?
Ik zou 5090 kopen, maar weet ik het niet hoeveel kost is. Als dit is 3k euro dan nah. Ik ga 5080 of 5070 Ti halen. Dit is gwn te veel want door BTW... -_-ik zou absoluut de Aorus GeForce RTX 5090 Extreme waterforce 32G willen kopen, ben je van plan om deze in de toekomst in voorraad te hebben? ik zou liever op die willen wachten dan dat ik straks om 15u me zit op te jagen op een kaart die niet mijn voorkeur heeft maar toch beter is dan niets
Er zijn er een paar onder de 3KIk zou 5090 kopen, maar weet ik het niet hoeveel kost is. Als dit is 3k euro dan nah. Ik ga 5080 of 5070 Ti halen. Dit is gwn te veel want door BTW... -_-
Max, maar dan ook max 10. Het is bizar hoe deze launch gaat. Chip shortages zijn grotendeels voorbij, crypto craze is lager... Na Ja ai craze is er wel, Chinees nieuwjaar, Taiwan aardbeving etc. En dan nog niet eens over gehad dat dit de laagste vooruitgang is in een launch in meer dan 10 jaar. Had dan de launch uitgesteldZou me niet verbazen als Megekko 2 5090s heeft.