Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf denk ik maar gewoon op 1080 gamen en laat deze gekkigheid aan me voorbij gaan.de 50 serie zal ook niet goedkoper zijn de de duitse prijzen. Caseking heeft vaak prijzen lager dan hier. Dus dit voorspelt niet veel goeds. Ook het feit dat Megekko nog steeds geen prijzen heeft geposts terwijl alle ander europese retailer dat wel doen. Ik verwacht hier 3600-3800 voor de ROG astral 5090
Inderdaad best raar dat alle andere webshops dit wel lijken te doen, maar Megekko pas om 3 uur zowel live gaat als prijzen zal tonenHet is toch van de gekke dat de prijzen 3uur voor dat ze te koop staan nog niet online staan of ben ik nu onredelijk ofzo?
Dat laatste 100%. Maar goed, dat doen Azerty en Alternate ook, dus weinig keus tenzij je ze laat liggen. Ze raken die eerste batch toch wel kwijt.Vraagt Megekko eigenlijk de adviesprijs of kom je er als klant na een week achter dat je een paar 100 euro teveel hebt betaald?
Ja ik was er al bang voor, als ik die prijzen bij Caseking al zie... Zou zo leuk zijn als er een winkel bij zou zitten die paar gamers die een kaart kunnen kopen niet zouden uitknijpen.Dat laatste 100%. Maar goed, dat doen Azerty en Alternate ook, dus weinig keus tenzij je ze laat liggen. Ze raken die eerste batch toch wel kwijt.
Voor die prijzen haak ik zelf ook af. Ik ga denk ik proberen voor een FE. De AIB met eventuele betere cooling is mij geen meerwaarde van 700-800EUR waard.Ja ik was er al bang voor, als ik die prijzen bij Caseking al zie... Zou zo leuk zijn als er een winkel bij zou zitten die paar gamers die een kaart kunnen kopen niet zouden uitknijpen.
Dat zou betekenen dat ik geen RTX 5090 zal gaan kopen vandaag. Ik wil niet een eerste dag bonus aftikken 🙂.Bij Caseking is gemiddelde 3049 euro. Verwacht dat de prijzen hier ietsje hoger zijn.