Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

de 50 serie zal ook niet goedkoper zijn de de duitse prijzen. Caseking heeft vaak prijzen lager dan hier. Dus dit voorspelt niet veel goeds. Ook het feit dat Megekko nog steeds geen prijzen heeft geposts terwijl alle ander europese retailer dat wel doen. Ik verwacht hier 3600-3800 voor de ROG astral 5090

de 50 serie zal ook niet goedkoper zijn de de duitse prijzen. Caseking heeft vaak prijzen lager dan hier. Dus dit voorspelt niet veel goeds. Ook het feit dat Megekko nog steeds geen prijzen heeft geposts terwijl alle ander europese retailer dat wel doen. Ik verwacht hier 3600-3800 voor de ROG astral 5090
Ik blijf denk ik maar gewoon op 1080 gamen en laat deze gekkigheid aan me voorbij gaan.
Mocht ik toch twijfelen dan zal de beschikbaarheid van die kaarten me waarschijnlijk nog gaan 'redden'

Ik twijfel nu ook. Ik had een 4080s gekocht voor 1030euro in september om tijdelijk in mijn pc te doen tot de 5090. Maar nu ziet de 4080s voor die prijs er nog niet zo slecht uit

7800x3d was toen ook maar 310

Ik zit nog op een launch 10gb 3080, en kan voor VR gebruik met de Bigscreen beyond toch wel een upgrade gebruiken.
Die 3080 heb ik destijds besteld, en daarna 2 maanden in een wachtrij gezeten. Als @Megekko Info dit concept opnieuw gebruikt (hierbij ook de vraag of dit zo is?) vind ik het eigenlijk wel best, dan komt die kaart vanzelf.
Dat hele bestelling annuleren omdat er geen voorraad is, en constant voorraad moeten checken om opnieuw te bestellen heb ik geen zin in.
Neem lekker me geld en verstuur dat ding als er eentje beschikbaar is

Helaas ben ik toe aan vervanging van mijn huidige setup. Dus ik hoop dat ik een RTX 5090 kan bemachtigen, zou top zijn..

Vraagt Megekko eigenlijk de adviesprijs of kom je er als klant na een week achter dat je een paar 100 euro teveel hebt betaald?

Vraagt Megekko eigenlijk de adviesprijs of kom je er als klant na een week achter dat je een paar 100 euro teveel hebt betaald?
Dat laatste 100%. Maar goed, dat doen Azerty en Alternate ook, dus weinig keus tenzij je ze laat liggen. Ze raken die eerste batch toch wel kwijt.

Dat laatste 100%. Maar goed, dat doen Azerty en Alternate ook, dus weinig keus tenzij je ze laat liggen. Ze raken die eerste batch toch wel kwijt.
Ja ik was er al bang voor, als ik die prijzen bij Caseking al zie... Zou zo leuk zijn als er een winkel bij zou zitten die paar gamers die een kaart kunnen kopen niet zouden uitknijpen.

• Leuk
Waarderingen: stfn
Ja ik was er al bang voor, als ik die prijzen bij Caseking al zie... Zou zo leuk zijn als er een winkel bij zou zitten die paar gamers die een kaart kunnen kopen niet zouden uitknijpen.
Voor die prijzen haak ik zelf ook af. Ik ga denk ik proberen voor een FE. De AIB met eventuele betere cooling is mij geen meerwaarde van 700-800EUR waard.
Jammer dat er zo weinig te vinden is in de 2400-2900 EUR range. Daarboven haak ik toch echt af, zo goed is die 5090 toch niet.

Ik hoop juist dat er door bulk inkopen door o.a. Megekko de prijzen juist op MSRP verkocht kunnen worden en zij hun winsten behalen door de marges incl. btw.

Tjezus wat een prijzen. Bij caseking € 2680 voor het goedkoopste partner model van de 5090? Hard skip.

En ik zie dat in de shop van NVidia (in ieder geval de Nederlandse) de RTX 5090 er staat voor € 2370 en dat is me ook gewoon te duur.

Terug
Bovenaan