Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same kerel, alles klaar liggen, maar dan gaat mijn oude GTX 1080TI er nog maar even in...ik heb mijn nieuwe pc al in elkaar gestoken, Windows geïnstalleerd en al, hoopte op een niet-paper launch vandaag zodat ik die kaart er snel in had maar helaas, ik denk dat hij nog even moet wachten voor ik alle plastic er af haal 😗
Ze kunnen ook lekker lopen te trollen he.the battle royale will be crazy
1050TI en 1080TI twee van de beste kaarten aller tijden IMO.AAHAHAHA hier sta ik dan met mijn 1050 TI
ik neem aan dat ze daar stock van verwachten, maar wie weet waar die bestelling ergens is. kan al in een distributiepunt in de buurt zijn, kan nog in Taiwan zijn, zolang megekko niets laat weten kan je alleen bestellen en wachtenJa maar ik wil weten wat met de andere waar gewoon 30 januari 2025 bijstaat. Ik ga er van uit dat je die kan bestellen, maar wat ik mij afvraag is wanneer leveren ze die dan...
I honestly wish that is the case, but how stock is close to non-existent.. I'm not expecting anything 🤣They can also troll nicely.
Ik heb mijn vorige PC verkocht en zit nu op een build van 4000 euro ZONDER GPU.. Kan al een maand niet gamen.. Krijg lichte ontwenningsverschijnselen.. Heb gister per ongeluk zonlicht gezien 😱Hier is een idee. Wat als de mensen die het hardst een nieuwe kaart nodig hebben nu eens voorrang krijgen?
Ik zit nog met een GTX1080, wie doet beter, ik bedoel slechter 😛
Maybe the box they show is even empty and just a dummy box 🤣I honestly wish that is the case, but how stock is close to non-existent.. I'm not expecting anything 🤣
ik dacht dat mijn 2.5k zonder gpu gek was, wat voor build heb je dan?Ik heb mijn vorige PC verkocht en zit nu op een build van 4000 euro ZONDER GPU.. Kan al een maand niet gamen.. Krijg lichte ontwenningsverschijnselen.. Heb gister per ongeluk zonlicht gezien 😱
ik hoop ook dat de wereld wakker wordt door DeepSeek en eindelijk inziet dat je niet met brute kracht maar met software optimalisatie beter aan de slag kan gaan. Die klap op NVDA stock was ook een duidelijk signaal, maar denk dat we pas vanaf volgende generaties de impact op de portemonnee zullen zien. Voor deze launch zitten we vast met 3k flagship gpu prijzen...Haha, ik vind het best grappig hoe mensen helemaal gek worden als ze straks geen 3000 euro mogen aftikken voor een grafische kaart. Iedereen zijn hobby hoor, maar de wereld vergaat niet.
Nvidia verdient eigenlijk geen enkele euro meer van gamers, maar goed, helaas werkt het niet zo. Ik hoop wel dat ze door DeepSeek en AMD eens goed geraakt worden qua beurswaarde en ze weer met beide benen op de grond komen te staan.
3300 euro voor een grafische kaart...