Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

denk dat we met 100% zekerheid kunnen zeggen van niet (kijk maar naar de productpagina, als er rechts een rood balkje met release 15:00 staat is het voor vandaag) dus de enige 5090 op megekko is de inno3d non-oc
o ok betekent dat dat de astral later vandaag op de site komt? want er staat wel 30-01-

o ok betekent dat dat de astral later vandaag op de site komt? want er staat wel 30-01-
je kan het waarschijnlijk wel vandaag al bestellen als ze die binnenkort verwachten (levering onderweg ofzo), maar anders is het wachten tot er stock binnenkomt

Weet iemand nu al antwoord over die besteld op 30 januari 2025 betekent het dat alleen de 15u release morgen geleverd zal worden. Maar ik vraag mij af wat met de anderen waar release 15u niet onderstaat. We kunnen die bestellen maar wanneer is dan de levering? 3 dagen? 7 dagen? 30 dagen?

Hier is een idee. Wat als de mensen die het hardst een nieuwe kaart nodig hebben nu eens voorrang krijgen?
Ik zit nog met een GTX1080, wie doet beter, ik bedoel slechter 😛

Hier is een idee. Wat als de mensen die het hardst een nieuwe kaart nodig hebben nu eens voorrang krijgen?
Ik zit nog met een RTX1080, wie doet beter, ik bedoel slechter 😛
Een RTX1080 ja, netjes. Wellicht is het handig dat jij geen videokaart besteld, maar een pre-build koopt.

Ik zit nog met een RTX1080, wie doet beter, ik bedoel slechter 😛
GTX bedoel je, daarmee ben je hier een senior en krijg je een 65+-voorrangskaart (zelf een 2070S hier)

ik heb mijn nieuwe pc al in elkaar gestoken, Windows geïnstalleerd en al, hoopte op een niet-paper launch vandaag zodat ik die kaart er snel in had maar helaas, ik denk dat hij nog even moet wachten voor ik alle plastic er af haal 😗

Ik denk echt enkel de inno3d op vooraad aangezien dit de enige is al je filtert op 5090 en de enige waar bij staat van 15.00 uur beschikbaar.

Megekko lacht zich kapot om alle mensen die alle andere kaarten gaan F5 spammen terwijl er nooit 1 op voorraad was.

Ik denk echt enkel de inno3d op vooraad aangezien dit de enige is al je filtert op 5090 en de enige waar bij staat van 15.00 uur beschikbaar.
Ja maar ik wil weten wat met de andere waar gewoon 30 januari 2025 bijstaat. Ik ga er van uit dat je die kan bestellen, maar wat ik mij afvraag is wanneer leveren ze die dan...

Terug
Bovenaan