Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

ik heb er nog een in mijn winkelmand voor 1900 maar weet niet zo goed of ik hem voor die prijs wel wil kopen 🤔

Ik had gewoon bij caseking moeten kopen. Megekko heeft al mijn vertrouwen verloren. Ik ga vanaf nu enkel nog bij ander shops. Ik had nog 2 x 4k 240hz oled in mijn mandje maar de gaat ik nu bij alternate bestellen

Wat een gekken. Heb je het in je winkelmandje kom je niet op de betaal site. Gelukkig maar want 3100 voor een 3de rangs kaart gaat nergens over.

Ik kwam op de website. INNO3D GeForce RTX 5090 X3 32GB Videokaart voor 3099e en is uitverkocht, alle andere 5090-kaarten zijn nog niet beschikbaar. Tragedie, waarom heb je slechts 1 kaart gedeeld? Zoveel mensen willen kopen en jij deelt 1 kaart????

op mn telefoon op 5g kunnen laden, alle 5080 stock uitverkocht
Hetzelfde, klinkt verdacht

giphy.gif

Ik kon de site niet bereiken op mijn MacBook Pro, iPad of iPhone 15. Zelfs niet met 5G! Ik geloof niet dat echte klanten de videokaarten in handen hebben. Ik heb zelfs de kans niet gekregen. Het werd meteen wit scherm al 2 minuten voor de launch. Mocht ik nu een eerlijke kans gekregen hebben dan zou ik het verstaan en zou ik het respecteren/accepteren.

Ik kon de site niet bereiken op mijn MacBook Pro, iPad of iPhone 15. Zelfs niet met 5G! Ik geloof niet dat echte klanten de videokaarten in handen hebben. Ik heb zelfs de kans niet gekregen. Het werd meteen wit scherm al 2 minuten voor de launch. Mocht ik nu een eerlijke kans gekregen hebben dan zou ik het verstaan en zou ik het respecteren/accepteren.
ik heb precies dezelfde ervaring; op alle devices met verschillende connecties alleen maar error en downtime. Kan niet zeggen dat de 1600,- 5080 me aantrok in vergelijking tot Duitse en Franse websites waar ze 1200 waren. Wil nu gewoon de site gebruiken om wat anders te kopen maar het houdt niet op haha.

Ik heb een 5080! Ik bedoel: "Ik heb betaald", maar ik heb nog geen bevestiging. Geen e-mail of toegang tot mijn aankopen.
Fingers crossed

• Leuk
Waarderingen: Gert
Terug
Bovenaan