Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

ik heb precies dezelfde ervaring; op alle devices met verschillende connecties alleen maar error en downtime. Kan niet zeggen dat de 1600,- 5080 me aantrok in vergelijking tot Duitse en Franse websites waar ze 1200 waren. Wil nu gewoon de site gebruiken om wat anders te kopen maar het houdt niet op haha.
Ja ik denk dat ik dan deze maand ook de PG32UCDM ga kopen ipv de videokaart. Maar ik twijfel nog of ik hem bij Megekko ga kopen. Maar dan puur uit protest! Of ik koop hem als een troost omdat ik geen 5090 heb kunnen bemachtigen. Ik hoop alleen niet dat ik 6 maand ga moeten wachten. Want ik heb alle onderdelen al behalve een videokaart mist nog. Ik wil liefst een 4090 of 5090. Hopelijk in de toekomst meer geluk.

Laatst bewerkt:
If an moderator sees this message. Please reconsider to change the Megekko stuff after what happened today.

Well I guess no success today..
I take it as a sign, that better product comes soon to the stock🙂
gl everyone, was fun looking at blank screen

Ze zouden tegen Nvidia moeten zeggen wij doen geen launch meer mee! Wij verkopen uw kaarten pas als de voorraad normaal is. Want dit brengt ook schade mee aan hun als merk en handelaar. Ik vind het spijtig maar ik hoop in de toekomst wel een eerlijke kans te hebben. Ik ga vooral niet van scalpers kopen en ga elke scalper die ik zie rapporteren.

Terug
Bovenaan