Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Voor iedereen die bijna een 5080 te pakken had voor 1800 euro:

Wees heel blij, Megekko heeft ervoor gezorgd dat je niet zo'n slechte beslissing hebt kunnen maken. Koop een 4080 Super OF wacht voor een 5080 Ti. 80% hogere prijs voor 8% performance is absurd slecht.
4080s is ook volledig uit stock bij megekko, dus verwacht dat de beschikbaarheid daar ook redelijk vlot zal opdrogen momenteel.

Voor iedereen die bijna een 5080 te pakken had voor 1800 euro:

Wees heel blij, Megekko heeft ervoor gezorgd dat je niet zo'n slechte beslissing hebt kunnen maken. Koop een 4080 Super OF wacht voor een 5080 Ti. 80% hogere prijs voor 8% performance is absurd slecht.
Dat snap ik ook maar er staat hier een pc zonder gpu en de 408p supers zijn er bijna niet of ook 1500 is euro daar heb ik ook niks aan de consument word gwn gena...

Waarom deel je de rest van de kaarten niet? Je hebt 1 5090-kaart uitgegeven met een enorme prijs als geen ander en nu geef je 1 kaart uit tegen een steeds duurdere prijs. Kopen mensen dit?

Waar blijven nou de RTX 5090 series? ik wacht hele tijd dat het online komt. daar nog update erover? mygod.

Tegen dat we aan de 60-70 series zitten kost een videokaart 10 000 dollars zoals Jensen zei in zijn Keynote op CES 2025.

Verwacht dat Megekko op zijn minst iets zal zeggen. Misschien een beetje meer transparantie nu alle embargo's zijn opgeheven en de kaarten officieel zijn gelanceerd?

4080s is ook volledig uit stock bij megekko, dus verwacht dat de beschikbaarheid daar ook redelijk vlot zal opdrogen momenteel.
Dat snap ik ook maar er staat hier een pc zonder gpu en de 408p supers zijn er bijna niet of ook 1500 is euro daar heb ik ook niks aan de consument word gwn gena...
Megekko is niet de enige webshop hè. En na hoe zit deze launch hebben afgehandeld bestaan ze voor mij uberhaupt niet meer.

Er zijn meerdere 4080 Supers op meerdere websites te krijgen voor onder de 1200 euro.

Beter overslaan dit en haal 5080 of 5070 Ti, 5070 Ti, want 5090 zijn te veel duur
Dit is het meeste omgekeerde advies ooit. De 5090 heeft een "meh" generational gap, +- 25-30% increase voor 25-30% prijs (deze Megekko prijs sloeg nergens op van vandaag). Maar als je de verschillen 5090v4090 en 4080vs5080 vergelijkt dan is de 5080 de grootste grap van nvidia ooit. Nooit eerder hebben ze zo'n slechte high-end kaart (non-flagship) uitgebracht.

Of je hebt poen en je wilt een flagship en je koopt gewoon een 5090 OF je wacht tot 5080 Ti. Iedereen die een 5080 koopt laat zien dat NVIDIA alles kan maken en elke prijs kan vragen en dat de kudde het toch wel koopt. Dan krijg je volgende gen dat de 6080 4% beter presteerd tegenover de 5080 en "maar" 1750 dollar kost (MSRP)
🙂

Verwacht dat Megekko op zijn minst iets zal zeggen. Misschien een beetje meer transparantie nu alle embargo's zijn opgeheven en de kaarten "officieel" zijn gelanceerd?
Das toch het minste wat ze kunnen doen. Ze zouden ook eens moeten nadenken voor een oplossing. Want hun klantentevredenheid en imago zal wel een flinke deuk hebben gekregen. Als er echt maar 1 videokaart was van de 5090 dan hadden ze gewoon ook beter transparant geweest hierover. Ook waarom tonen ze nu geen prijzen? Het is niet dat ze nu nog moeten voldoen aan hun NDA. Ze zijn waarschijnlijk bang dat hun imago nog verder een deuk zal krijgen als ze de prijzen tonen die ze voorop gesteld hadden. Want eerlijk 3099 euro voor een Inno3D wat een instapmodel is das toch buitenproportioneel.

Op de site staat er duiderlijk ''RTX 5090 zoals msi ) vanaf 30-01-2025 bestellen..
Dus ik zit hier netjjes erop te wachten
Kan je lang wachten want ze zijn eerst flappen aan het tellen van de verkochte inno3d 5090 en de way over priced 5080s

De interesseert ze momenteel even geen ene moer

Terug
Bovenaan