Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guys, check out Alternate, there are a lot of 5080 there. I am done with this site.
They are not serious and not even one reaction about what happened.
Zijn druk met geld tellen. Rest interesseert ze even geen ene moer 😉Ik word een beetje F5 moe! Komen ze nog @Megekko Info de 5090
Zijn druk met geld tellen. Rest interesseert ze even geen ene moer 😉
uhm bro, ze hadden alleen maar 1 of 2 inno3d kaarten van de 5090.Ik word een beetje F5 moe! Komen ze nog @Megekko Info de 5090
Mwhaaa inno3d voor 3099 zit aardig wat tussen maat! Of een 5080 voor 2k is ook een lekkere margeHet is nou niet dat ze dikke winst make hoor, ze moeten ze ook inkopen dan nog x bedrag voor eigen.
Asus Astral heeft nieuwe datum 14-2uhm bro, ze hadden alleen maar 1 of 2 inno3d kaarten van de 5090.
Er komt voorlopig niks meer
Meeste zijn 14 2 of 7-2 gewordenAsus Astral heeft nieuwe datum 14-2
Nou, het was een leuke 2 uur verspilling van mijn tijd. Nu hoef ik tenminste niet meer de website te verversen, ik heb genoeg gezien van die kerel met de gemberbaardMeeste zijn 14 2 of 7-2 geworden
Me2 hahaNou, het was een leuke 2 uur verspilling van mijn tijd. Nu hoef ik tenminste niet meer de website te verversen, ik heb genoeg gezien van die kerel met de gemberbaard
geen woord aan gelogen!Voor iedereen die bijna een 5080 te pakken had voor 1800 euro:
Wees heel blij, Megekko heeft ervoor gezorgd dat je niet zo'n slechte beslissing hebt kunnen maken. Koop een 4080 Super OF wacht voor een 5080 Ti. 80% hogere prijs voor 8% performance is absurd slecht.
@Megekko Info Zullen de 5090 morgen op vorraad zijn of net de 5080? Wat tijd?Beste lezers,
We hebben vandaag een enorme verstoring op de website gehad. Meer informatie hebben we als update in de startpost geplaatst.
We begrijpen dat dit voor velen een behoorlijke teleurstelling is geweest, waarvoor onze excuses.
Meer informatie vinden jullie in de startpost.