pvg103breda
Active member
ze kunnen er niet veel aandoen. als ze maar 1x een 5090 binnen krijgen......Wat een afgang megekko!
ze zijn afhankelijk van hun leverancier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze kunnen er niet veel aandoen. als ze maar 1x een 5090 binnen krijgen......Wat een afgang megekko!
Ze kunnen wel transparanter zijn. Zeg gewoon we hebben 1st. Van de inno3d. Betreft 5090. Rest hebben we niet. Kom niet met die bullshit van we denken maar 1 a 2% van de klanten te kunnen helpenze kunnen er niet veel aandoen. als ze maar 1x een 5090 binnen krijgen......
ze zijn afhankelijk van hun leverancier.
Ik denk dat ze eerder 1 á 2% van de scalpers hebben geholpen 😏Ze kunnen wel transparanter zijn. Zeg gewoon we hebben 1st. Van de inno3d. Betreft 5090. Rest hebben we niet. Kom niet met die bullshit van we denken maar 1 a 2% van de klanten te kunnen helpen
Gewoon lekker scalpers trollen, bied op elke kaart 10k oid en ghost ze daarna 😉Ze zouden tegen Nvidia moeten zeggen wij doen geen launch meer mee! Wij verkopen uw kaarten pas als de voorraad normaal is. Want dit brengt ook schade mee aan hun als merk en handelaar. Ik vind het spijtig maar ik hoop in de toekomst wel een eerlijke kans te hebben. Ik ga vooral niet van scalpers kopen en ga elke scalper die ik zie rapporteren.
Chinees nieuwjaar komt niet zo vaak voor gelukkig idd 🤣Krijgen we volgende week voorraad? 😱
If you managed to get 1, then congratulations to you 🙂 which one did you get? I´ve been struggling here.. PC for 2500€ sitting next to me (but no GPU).. what a shitty life..4080s stock is also gone. I managed to get one but jesus what a launch, I have flashbacks to the 30xx launch
Ja of geef ze monopoly geld of vals geld en ga lopen met hun kaart 🤣Gewoon lekker scalpers trollen, bied op elke kaart 10k oid en ghost ze daarna 😉
i got the same exact problemIf you managed to get 1, then congratulations to you 🙂 which one did you get? I´ve been struggling here.. PC for 2500€ sitting next to me (but no GPU).. what a shitty life..
I am not going to buy any older GPUs, even if they have only slightly worse performance as new one.. just because of the price drop (year of manufacture/release)
the only 4080s they had in stock, the asus proart 4080s. i had to build from scratch after losing my pc in a housefire, so i was trying to get the new gen, but happy with the 4080s as it will provide all my gaming needs anywayIf you managed to get 1, then congratulations to you 🙂 which one did you get? I´ve been struggling here.. PC for 2500€ sitting next to me (but no GPU).. what a shitty life..
I am not going to buy any older GPUs, even if they have only slightly worse performance as new one.. just because of the price drop (year of manufacture/release)
dit had ik ook met de 5080 die ik in mn winkelwagen had. ik kon betalen maar die pagina laadde niet en daarna was hij niet meer beschikbaarDus ik ben uit de winkelwagen gekicked en nu zijn ze op? Kan iemand dit bevestigen of is 't gewoon tijdelijk niet meer te koop
Ja geweldig dusdit had ik ook met de 5080 die ik in mn winkelwagen had. ik kon betalen maar die pagina laadde niet en daarna was hij niet meer beschikbaar
Ja bij mij werd de pagina wit 2 minuten voor launch. Vervolgens enkele keren gerefreshed. Toen kon ik het in mijn winkelmand plaatsen, maar dan werd alles opnieuw wit en kreeg ik het scherm te zien dat de site plat lag. Dit was tot half vier zo en daarna stond de kaart nog in mijn winkelkar maar dan voor 99999 euro.Dus ik ben uit de winkelwagen gekicked en nu zijn ze op? Kan iemand dit bevestigen of is 't gewoon tijdelijk niet meer te koop