Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Even serieus, waarom hadden jullie anders verwacht wat betreft beschikbaarheid en in staat zijn om er een te kopoen. Dat de prijzen ABSURD hoog zijn ben ik het helemaal mee eens. Megekko gooit enorm de prijzen omhoog. Stuk hoger dan omliggende landen. Bijna 800 euro bovenop de MSRP van Inno3d 5090 (vaak de goedkoopste versie van Nvidia kaarten, so go figure wat de anderen zullen kosten).

4080s stock is ook op. ik heb er eentje kunnen bemachtigen maar jezus wat een launch, ik heb flashbacks naar de 30xx launch

Ze zouden tegen Nvidia moeten zeggen wij doen geen launch meer mee! Wij verkopen uw kaarten pas als de voorraad normaal is. Want dit brengt ook schade mee aan hun als merk en handelaar. Ik vind het spijtig maar ik hoop in de toekomst wel een eerlijke kans te hebben. Ik ga vooral niet van scalpers kopen en ga elke scalper die ik zie rapporteren.
Gewoon lekker scalpers trollen, bied op elke kaart 10k oid en ghost ze daarna 😉

4080s stock is also gone. I managed to get one but jesus what a launch, I have flashbacks to the 30xx launch
If you managed to get 1, then congratulations to you 🙂 which one did you get? I´ve been struggling here.. PC for 2500€ sitting next to me (but no GPU).. what a shitty life..
I am not going to buy any older GPUs, even if they have only slightly worse performance as new one.. just because of the price drop (year of manufacture/release)

If you managed to get 1, then congratulations to you 🙂 which one did you get? I´ve been struggling here.. PC for 2500€ sitting next to me (but no GPU).. what a shitty life..
I am not going to buy any older GPUs, even if they have only slightly worse performance as new one.. just because of the price drop (year of manufacture/release)
i got the same exact problem

the only 4080s they had in stock, the asus proart 4080s. i had to build from scratch after losing my pc in a housefire, so i was trying to get the new gen, but happy with the 4080s as it will provide all my gaming needs anyway

Dus ik ben uit de winkelwagen gekicked en nu zijn ze op? Kan iemand dit bevestigen of is 't gewoon tijdelijk niet meer te koop

Dus ik ben uit de winkelwagen gekicked en nu zijn ze op? Kan iemand dit bevestigen of is 't gewoon tijdelijk niet meer te koop
dit had ik ook met de 5080 die ik in mn winkelwagen had. ik kon betalen maar die pagina laadde niet en daarna was hij niet meer beschikbaar

Ja bij mij werd de pagina wit 2 minuten voor launch. Vervolgens enkele keren gerefreshed. Toen kon ik het in mijn winkelmand plaatsen, maar dan werd alles opnieuw wit en kreeg ik het scherm te zien dat de site plat lag. Dit was tot half vier zo en daarna stond de kaart nog in mijn winkelkar maar dan voor 99999 euro.

Ja allemaal t zelfde dus oké en zijn ze dan nu uitverkocht of hoe werkt dat want hij dee het gewoon niet dus misschien hebben ze het gewoon uitgezet?

Voor iedereen die bijna een 5080 te pakken had voor 1800 euro:

Wees heel blij, Megekko heeft ervoor gezorgd dat je niet zo'n slechte beslissing hebt kunnen maken. Koop een 4080 Super OF wacht voor een 5080 Ti. 80% hogere prijs voor 8% performance is absurd slecht.

Terug
Bovenaan