Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

at this point, it’s not even worth considering paying that much. It’s simply not justifiable, even if you have the money

personally, I’d pay a maximum of €2.8K, and that would have to be for a premium card, not because I can’t afford to spend more, but because the performance per euro simply isn’t worth it
Ik ben super benieuwd hoeveel ze gaan vragen voor de Asus Astral 5090, terwijl de Inno3D €3.100 was! €3.999,99? 😂 nee bedankt! Ik wacht misschien nog wel veel langer tot ik hem voor de (al te dure) msrp kan kopen!

Ik vraag me af, ik denk dat meerdere mensen net zoals ik tot het winkel mandje zijn gekomen en toen ging de site op zn reet, Ik heb nu dus
ook een GPU in de winkelwagen liggen van 100k, is die dan morgen wel te bestellen? als ik hem in het mandje kon stoppen was hij toch voorradig neem ik aan?

Ik vraag me af, ik denk dat meerdere mensen net zoals ik tot het winkel mandje zijn gekomen en toen ging de site op zn reet, Ik heb nu dus
ook een GPU in de winkelwagen liggen van 100k, is die dan morgen wel te bestellen? als ik hem in het mandje kon stoppen was hij toch voorradig neem ik aan?
Ik had het ook in mijn mandje, kon alleen heel lang niet op "accepteer voorwaarden drukken" toen het eenmaal lukte was het "sorry uit voorraad" en weg was ie

Ik heb me gewoon een ventus 3x oc 4090 gekocht,ben het eerlijk gezegd beu met sorry's ect...,ofwel doe je iets goed of anders kan je beter de release uitstellen tot er meer aantallen beschikbaar zijn zodat klanten deze op een degelijke normale manier kunnen aanschaffen ipv deze GROTE flop.
Zal wel zien met de 6000 serie of ik upgrade.

Laatst bewerkt:
Ik heb me gewoon een ventus 3x oc 4090 gekocht,ben het eerlijk gezegd beu met sorry's ect...,ofwel doe je iets goed of anders kan je beter de release uitstellen tot er meer aantallen beschikbaar zijn zodat klanten deze op een degelijke normale manier kunnen aanschaffen ipv deze GROTE flop.
Zal wel zien met de 6000 serie of ik upgrade.
Waar heb je die dan op de kop getikt? Ik heb ook wel interesse om een 4090 te kopen ipv 5090.

Op marktplaats zijn er echt mensen die 12000€ willen geven voor een kaart. Niet normaal meer dit.
Dat zijn volgens mij gewoon spammers. Eigenlijk zouden mensen dat echt moeten doen bij elke kaart die tweedehands aangeboden gaat worden. Gewoon belachelijke prijzen spammen en dan niks kopen. Gedaan met wanpraktijken. Als ook als je de prijzen op de webshops te duur vind gewoon niet kopen. Dan blijven ze maar met hun stock zitten. Dan zullen ze wel de prijzen moeten verlagen. Maar als iedereen zulke prijzen blijft slikken dan zullen ze altijd die grens overgaan. Tot dat iedereen zegt genoeg is genoeg!

Dat zijn volgens mij gewoon spammers. Eigenlijk zouden mensen dat echt moeten doen bij elke kaart die tweedehands aangeboden gaat worden. Gewoon belachelijke prijzen spammen en dan niks kopen. Gedaan met wanpraktijken. Als ook als je de prijzen op de webshops te duur vind gewoon niet kopen. Dan blijven ze maar met hun stock zitten. Dan zullen ze wel de prijzen moeten verlagen. Maar als iedereen zulke prijzen blijft slikken dan zullen ze altijd die grens overgaan. Tot dat iedereen zegt genoeg is genoeg!

Ik zeg eerlijk zou dat ook wel doen xD, ik haat gewoon zulke mensen

@Smiley :Ik ben gewoon naar alternate gereden en heb die ventus gekocht,4090 is echt wel goed hoor,juist al wat spellen geprobeerd,man,wat een power.
Daar zeiden ze ook dat de 5090 niet de prijs waard is,een degelijk merk kost je wel wat voor een 5090,ik ben content met 4090.
Heb cyberpunk al getest met de nieuwe driver en loopt echt goed.
Was eerlijk gezegd heel dit gedoe en wat er nog te wachten staat om gewoon simpel een nieuwe vga kaart te kopen moe.

@Smiley :Ik ben gewoon naar alternate gereden en heb die ventus gekocht,4090 is echt wel goed hoor,juist al wat spellen geprobeerd,man,wat een power.
Daar zeiden ze ook dat de 5090 niet de prijs waard is,een degelijk merk kost je wel wat voor een 5090,ik ben content met 4090.
Heb cyberpunk al getest met de nieuwe driver en loopt echt goed.
Was eerlijk gezegd heel dit gedoe en wat er nog te wachten staat om gewoon simpel een nieuwe vga kaart te kopen moe.
Ja en als je wil kan je later nog wisselen he! Dan verkoop je deze gewoon en leg je paar eurootjes bij en heb je ook een 5090. Ik denk overweeg misschien om hetzelfde te doen of een videokaart 2dehands te kopen. Ik heb momenteel een MSI 4090 SUPRIM X 24GB op het oog voor 1800 euro wel 10 maanden oud. Maar wel nog met garantie misschien dat ik dit ga doen. Ik kan die dan later nog verkopen en wisselen wanneer de voorraad stabiel is en de prijzen eventueel ook maatschappelijker zijn.

@Smiley :Idd,maar ik ga wss wachten tot de 6000 serie en dan upgraden omdat je dan veel meer performance winst hebt als nu,ik vind de prijzen nu het niet waard om meer als 3000 euro neer te tellen voor hoeveel performance winst,tegen die tijd heb ik weer wat bij 1 gespaard en kan deze in de collectie,heb een serieuze collectie vga kaarten,zowel amd als nvidia en een paar voodoo's.

Terug
Bovenaan