Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Zoals gisteren beloofd, is de startpost geupdate.
Fijn dat er iets aan prijzen gepost is. Hoe zit het met prijven van overige (5090) kaarten die jullie verwachte, of worden die ook pas gepost als ze er zijn?
De prijs voor die ene Inno3d kaart is vrij absurd, is dit een voorspelling voor de rest?

Fijn dat er iets aan prijzen gepost is. Hoe zit het met prijven van overige (5090) kaarten die jullie verwachte, of worden die ook pas gepost als ze er zijn?
De prijs voor die ene Inno3d kaart is vrij absurd, is dit een voorspelling voor de rest?
1 ding is zeker. Als de inno3d zo duur is is de rest echt stukken duurder. Bij paradigit is de MSI bijvoorbeeld rond de 3700 euro. Ga ervanuit dat dat ook de prijzen hier zullen zijn. Oftewel, geen een onder de 3100 euro.

Waarom zijn die prijzen zoo achterlijke hoog.. ik dacht echt tussen 1500 /1700 ofzo, en de RTX 5090 ergnes bij de 2200/2500
omdat Megekko dik wilt verdienen op de eerst stock die amper stock te noemen is. Vergelijk de prijzen maar met Caseking.de dan zie je hoe absurd deze prijzen zijn. Ik zou wachten tot retailler genoeg stock hebben en ze niet meer deze prijzen kunnen vragen

1 ding is zeker. Als de inno3d zo duur is is de rest echt stukken duurder. Bij paradigit is de MSI bijvoorbeeld rond de 3700 euro. Ga ervanuit dat dat ook de prijzen hier zullen zijn. Oftewel, geen een onder de 3100 euro.
Heb op 2 verschillende sites kaarten voor 2350 gezien (op beide sites de MSI Ventus en ASUS TUF), en daarna meerdere kaarten tussen de 2750 en 2950 gezien
Maarja uiteraard toch niet op voorraad

Ik heb het idee dat aantal kaarten ook achter wordt gehouden voor de personeel zelf ''RTX 5090' en dan door verkopen...

He la maal geen kaart gezien van 5090

Ik heb goed over nagedacht en ik denk toch dat ik aantal maanden ga wachten om er 1 te kopen... ik snoep wel nog effe van me RTX 3090..
tot alles beetje weer normaal is, en kwa prijzen. (Plus lekker door sparen) haha

Ik ga eens kijken of m'n 4090 een beetje wil overklokken en dan in de zomer nog maar eens kijken hoe 't er dan voor staat met die 5090's
edit* .. shit it exploded.
Geef INNO3d

Laatst bewerkt:
It is amazing how much Megekko overcharges over the normal prices for RTX5080. I always want to support local businesses and not buy from Germany or Amazon. I do not mind paying 100 or even 200 over the normal price (as I did recently), just to support local shops, but charging 700, 800 over it is a different caliber.

This release and the fact that the prices are still not up on the website will teach me a lesson. There is no reason not to put the prices up - even if those are almost double, it is our choice to pay or not to pay. I understand the NVidia BS embargo but that is gone.

All the rhetoric and BS around "we don't do scalping" that you wrote here, is garbage. These actions will hurt loyal customers who, next time, will check other sources and decide to wait for even 1 week for something to arrive.

And the entry level inno3d 5090 for 3.1k is an absolute joke that is on us, unfortunately.

Waarom zijn die prijzen zoo achterlijke hoog.. ik dacht echt tussen 1500 /1700 ofzo, en de RTX 5090 ergnes bij de 2200/2500
Zelfs 1500 is een uber slechte prijs, onthoud, de 5080 super is ongeveer 10% sneller dan de 4080 super, en de 4080 super werd regelmatig verkocht tegen €1100, dus zelf al zouden we die 10% erbij rekenen komen we nog altijd maar uit op gemiddeld €1200, dan spreken we nog zelf niet over de generational uplift die je normaal GRATIS krijgt als er een nieuwe kaart uitkomt, msrp 4080s = 1000 dollar, of €1100 gemiddeld, msrp 5080 = 1000 dollar en nu rekenen ze €1700 of meer aan? gewoon regelrecht scalper prijzen. Ze mogen de kaart houden tegen die prijs.

Laatst bewerkt:
Dit is gewoon een Paper launch en ze gaan ervan uit dat ze pas rond mei/juni aan verwachtingen kunnen doen. Ook op het moment zijn de Chinese fabrieken dicht voor paar weken omdat het Chinees oud/nieuw is.

Terug
Bovenaan