Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Gewoon 1 tot 2 maanden wachten of nu bereid zijn de FOMO webshop scalper prijzen te betalen van 50% bovenop de aib msrp prijzen.
Deze prijzen gaan niet zakken binnen 2 maanden, waarschijnlijk binnen half een jaar, en dit is niet inclusief met de aankomende handelsoorlog dat deze prijzen nog hoger zal stoten.

momenteel staan er een aantal 5080's bij azerty online, maar voor €1900,- laat ik ze schieten. Misschien heeft iemand het er voor over?

De prijzen op Azerty zijn bekend en die zijn ook totaal niet echt mals moet ik zeggen.

Gaan jullie mij nu vertellen dat ook Azerty deze prijzen gaat hanteren? Want Megekko stond ooit boven aan mijn lijstje om dingen bij te bestellen, inmiddels staan ze onderaan deponeerd. Prima dat ze winst proberen te pakken een 200 euro er boven op vind ik in marge. maar gewoon 600 tot 700 euro bovenop de normale winstmarge prijs gooien is echt te belachelijk voor woorden.

Prima dat genoeg mensen er voor willen gaan, vraag en aanbod sure. Maar ik weet toch zeker dat er ook genoeg mensen zoals ik hier de rest van hun leven niet meer gaan bestellen tenzij ze onmogelijk anders kunnen. Ik bouw geregeld een pc voor iemand en we hebben zelf 4 pc's in huis. Als ik dat ga door rekenen over het principe dat wij om de 4/5 jaar alles vernieuwen dan gaan ze long term toch veel meer kosten mislopen dan wat ze short term nu hier aan winnen? Of ik moet het gewoon volledig mis hebben natuurlijk..

Maar goed elk bedrijf z'n eigen strategie natuurlijk. Persoonlijk had ik er tot max 3000 voor in mijn hoofd qua prijzen, meer niet en dan op z'n minst een model met enige after support.. Misschien is dit mijn wake-up call en is het tijd voor een nieuwe hobby, gaming begint een dying industrie te zijn omdat ze het aan alle kanten dood laten bloeden. :sleep:

Ik heb die msi van 3700 euro kunnen kopen. Wat een kutprijs. Binnen 30 dagen stuur ik hem lekker terug in "ongebruikte staat" in een kartonnen doos.

Zal hem wel bij coolblue/proshop/ldlc/amazon/nvidia kunnen krijgen voor 700 euro minder.

Stiekem ga ik heel hard op deze comments, als de winkel jou naait is het de enige situatie waarin ik het moreel vind dat je als voor de rest machteloze dit terug doet.
+1 voor de mensen die winkels duidelijk iets leren
en +1 voor Coolblue als ze gewoon weer eens laten zien waarom klantenbinding zo belangrijk is.. Want ik blijf de rest van mijn leven alles via hun bestellen als ze zich aan deze prijzen houden en ik laat de rest links liggen vanaf nu dan.

Azerty heeft voorraad, ik hoop dat binnen paar dagen dat prijzen gaan dalen, anders is het te gek.
Dit gaat helaas nog maanden duren, want zo lang zal het ook nog duren tot de bevoorrading enigzins op gang komt.

En voor iedereen die verbaasd is dat Azerty dit ook doet, helaas zijn alle NVIDIA partners in Nederland boefjes, dus verwacht ook maar dat Alternate het zal gaan doen.
Als je je handel voortaan elders kan kopen, doe dat dan ook gewoon. Ze zijn soieso belachelijk duur dus voor de aanbiedingen hoef je het niet te doen.
:)

For who's interested in buying an RTX 5080. Astral at only 1600 euros on Amazon.

https://www.amazon.nl/-/en/GeForce-...=366SLVG3E9PWK&dib=eyJ2IjoiMSJ9.-ibGHc1wgSB8X 00QTyOMeOM95NrNGNRO59r2s3iHobPXDsReu213Z-8j8AhJH-v1QhAWWHxHUVdEEp9KjvXwA0uO0vNGPZH5N Af6OskMqikJLP5GUKU7bgPzUNPCCsya6LHNSlIUZeMCXdDP6tBWYJMzyi54UMkOhKMV-2sScf-WYFgKYEQb6l dveUd0wZEGe226DC8nCTqqmGPf7AfJVUBLhjyKVOkrgcpoA9s7eHbJj6vY3kCFSCHZEIP7E6xA4Ewyfb1Jh_ D0dit8xjQVthV_jw-4W2G1PX0FgRaNmbAmR-J8rF2DwIoAZeWbMQbxVSg4gsTpFTQzdZrd5ovGuLegm4NiHfE lPeNb2rZKBSc9Ftbhnns8ugtYGr3BmhWv.A30ZoQgl3wJgHBdPpWrfczpx1sLqadUvj02jdCxOh98&dib_tag =se&keywords=asus+rog+astral&qid=1738630815&sprefix=asus+rog+astral%2Caps%2C55&sr=8-1

Dit gaat helaas nog maanden duren, want zo lang zal het ook nog duren tot de bevoorrading enigzins op gang komt.

En voor iedereen die verbaasd is dat Azerty dit ook doet, helaas zijn alle NVIDIA partners in Nederland boefjes, dus verwacht ook maar dat Alternate het zal gaan doen.
Als je je handel voortaan elders kan kopen, doe dat dan ook gewoon. Ze zijn soieso belachelijk duur dus voor de aanbiedingen hoef je het niet te doen.
:)

Sad but true

Prijzen verschillen toch enorm,als ik in omringende landen bekijk,soms heel groot verschil,tot 5-600€ verschil,hoe kan je dat goedpraten als winkel????,is btw verschil dan zo groot

Tja,triestig dat men er zo een zootje van maakt,azerty een 5080 msi suprim 2099€,probleem is simpel,die kaarten zijn dat bedrag niet waard,snap echt niet dat mensen aan een 5080 2100 uitgeven,das dubbel msrp,ik heb een 4090 gekocht omdat die er gewoon beter uitkomt,maar er is helaas niets aan te doen aan de situatie.

Tja,triestig dat men er zo een zootje van maakt,azerty een 5080 msi suprim 2099€,probleem is simpel,die kaarten zijn dat bedrag niet waard,snap echt niet dat mensen aan een 5080 2100 uitgeven,das dubbel msrp,ik heb een 4090 gekocht omdat die er gewoon beter uitkomt,maar er is helaas niets aan te doen aan de situatie.
Dan hebben we toch beide een betere deal gedaan voor de 4090 hé 😁 hoe durven ze 2100 voor een 5080 🤣

Terug
Bovenaan