Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

"Een product of item is zo duur als wat de gek ervoor wil geven" is hier toch echt wel van toepassing. Het is ook de ziekte van deze tijd dat mensen geen geduld meer hebben om af te wachten, alles moet nu. En daar profiteert de kleinhandel/groothandel van. Allemaal van toepassing op dit topic, helaas.

Deze prijzen gaan niet zakken binnen 2 maanden, waarschijnlijk binnen half een jaar, en dit is niet inclusief met de aankomende handelsoorlog dat deze prijzen nog hoger zal stoten.
Als niemand ze koot gaan die wel
Zakken hoor , komaan wie betaald nu 2000 plus voor een 5080 …

Leek me verstandiger om gewoon een 2de hands 4090 te halen ipv een 5080, komt nog goedkoper uit met die scalper prijzen van alle retailers en ik kom er uit met meer raw horsepower ook nog, win-win. Ze mogen hun MFG steken waar de zon niet schijnt.

Leek me verstandiger om gewoon een 2de hands 4090 te halen ipv een 5080, komt nog goedkoper uit met die scalper prijzen van alle retailers en ik kom er uit met meer raw horsepower ook nog, win-win. Ze mogen hun MFG steken waar de zon niet schijnt.
Ik heb een nieuwe 4090 gekocht. Maar als je 2dehands eentje kan scoren voor een goede deal niet twijfelen. Probeer de gpu wel te testen. Ik heb voor nieuwe gekozen puur omdat ik geen risico wou nemen met mijn eerste pc build.

scheelt toch even 400-600 euro met de prijzen in NL, denk dat het niet heel lang zal duren voordat de 5080 prijzen naar normaal gaan. De 2k 5080s bij azerty staan er all een dag op voorraad. die vliegen niet de deur uit voor die prijzen. De 5090 zal denk iets langer duren.

Heel apart dat ze nu al met actie komen zoals 20 euro te goedbon van Steam..

Heb liever 20 euro korting op me bestelling! lmao!

Bijlagen

• 1738664954584.webp
    1738664954584.webp
    12,1 KB · Weergaven: 56
Terug
Bovenaan