Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand zou dit moeten kopen , ik baalAzerty heeft momenteel 5080s, maar ze hebben net nog de prijzen van al hun kaarten met €100 omhoog gegooid. Moet niet gekker worden.
Als niemand ze koot gaan die welDeze prijzen gaan niet zakken binnen 2 maanden, waarschijnlijk binnen half een jaar, en dit is niet inclusief met de aankomende handelsoorlog dat deze prijzen nog hoger zal stoten.
Tot hij daadwerkelijk terug te koop staat die gaan gewoon mee doen ze zijn niet achterlijk , mss 50 euro goedkoper dan bij de rest
Blijkbaar een hoop mensen ze worden namelijk nog verkocht ook op azerty voor deze hoge prijzen.Als niemand ze koot gaan die wel
Zakken hoor , komaan wie betaald nu 2000 plus voor een 5080 …
Ik heb een nieuwe 4090 gekocht. Maar als je 2dehands eentje kan scoren voor een goede deal niet twijfelen. Probeer de gpu wel te testen. Ik heb voor nieuwe gekozen puur omdat ik geen risico wou nemen met mijn eerste pc build.Leek me verstandiger om gewoon een 2de hands 4090 te halen ipv een 5080, komt nog goedkoper uit met die scalper prijzen van alle retailers en ik kom er uit met meer raw horsepower ook nog, win-win. Ze mogen hun MFG steken waar de zon niet schijnt.
Peetje ik begrijp je helemaal, ik volg je wijze raad op.Tijd om dit forum en megekko vaarwel te zeggen. Succes allen met de zoektocht.
Ik ga lekker rustig wachten.
En met Megekko doe ik nooit meer zaken.
Fijne dag!
kwam ook 5090 voorbij daarvandaag al 4 keer een drop van 5080 voor rond de 1400 op amazon.de
deze wel klopte, heb vanmorgen een 5080 besteld voor een vriend en al verzendbevestiging gehad. 1410 betaald. Werkt van thuis dus kan makkelijk de trackers in de gaten houden Zelf wacht ik nog op een goed prijs voor een 5090pas op met amazon hun voorraad klopt nooit voor geen reet
Klopt, met dan de melding cannot ship to NLvandaag al 4 keer een drop van 5080 voor rond de 1400 op amazon.de
Daarvoor bestaan de Package Forwarders.Klopt, met dan de melding cannot ship to NL