Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Ik heb nog een 4080super weten te kopen op alternate voor een redelijke prijs. Ik wacht de komende periode even af of ik een 5080 voor een normale prijs kan kopen, anders hou ik deze. Vanaf 1400 euro betaal je eigenlijk te veel gezien de kleine performance winst ten opzichte van een 4080super. Beter kun je nog een 4070 ti super kopen en met 1,5 jaar ofzo een 5080ti of super kopen, ik verwacht dat ze die aardig boosten, er is een reden waarom er zon groot gat tussen de 5080 en 5090 zit. Eigenlijk is die 5080 een waardeloze kaart, tenzij de prijs normaal is.

Wauw een 5090 in mn mandje voor 3999
Waanzin!!
Ga dit dus echt niet doen he.
Mafkezen
Had ik ook, voor de grap, maar blijkbaar staat er ook bij afhalen bij de winkel in Parijs bij de productpagina maar ook levering 14-20 dagen. :LOL:
Sowieso zou ik niet snel in het buitenland bestellen i.v.m. garantiegevallen, Duitsland bijv. heeft volgens mij maar 2 jaar garantie.

Tja ze zijn gek geworden.
Ik had er vorige week echt een hier bij megekko in mn mandje maar 3100 🤔
Heb het maar gelaten. Ik vind het echt wel bizar wat deze bedrijven allemaal doen.
Megekko ea lijden gewoon imago schade zo.
Ik ga hier echt uit principe niet meer bestellen.
Straks is er gewoon voorraad en is de gekte weer voorbij. Maar ze durven wel zeg.
Ik draai nog wel even lekker op mn 4090 met dlss 4 wat echt geweldig is!!

• Leuk
Waarderingen: Gert
Goedenavond iedereen,

Weten jullie of de restocking van MSI RTX 5080 kaarten die gepland stond voor vandaag 03/02 al heeft plaatsgevonden?

Ik zie geen informatie op de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Goedenavond iedereen,

Weten jullie of de restocking van MSI RTX 5080 kaarten die gepland stond voor vandaag 03/02 al heeft plaatsgevonden?

Ik zie geen informatie op de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Er waren 2 MSI kaarten ter beschikking vandaag maar ze zijn al uitverkocht

Amai alle geluk heb ik gisteren een 4090 gekocht bij alternate.be want diezelfde kaart is nu 350 euro duurder geworden. Voelt nu nog meer als een super goede deal. Want 4090 is sneller dan 5080. En in raw performance is de 5090 niet fel beter. De kost per frame is de 5090 het niet waard. Morgen krijg ik hem binnen en dan is het tijd om het stof van mijn nieuwe onderdelen te vegen. Want ze lagen al 3 maanden geleden klaar. Let's build that beast of a pc! 🤪
Toch nog altijd zwaar overprijsd ze

Ik heb nog een 4080super weten te kopen op alternate voor een redelijke prijs. Ik wacht de komende periode even af of ik een 5080 voor een normale prijs kan kopen, anders hou ik deze. Vanaf 1400 euro betaal je eigenlijk te veel gezien de kleine performance winst ten opzichte van een 4080super. Beter kun je nog een 4070 ti super kopen en met 1,5 jaar ofzo een 5080ti of super kopen, ik verwacht dat ze die aardig boosten, er is een reden waarom er zon groot gat tussen de 5080 en 5090 zit. Eigenlijk is die 5080 een waardeloze kaart, tenzij de prijs normaal is.
Een waardeloze kaart precies 😂😅🤣

Ik zou liever gewoon een preorder willen plaatsen ipv winkels in de gaten houden voor "mogelijke" restock, maarja..
Ik vind daarnaast deze prijs ook wel komisch voor een PNY. :)

Bijlagen

• 1738613425593.webp
    1738613425593.webp
    29,3 KB · Weergaven: 87
1738616224651.webp
they've changed this 5090, I'd say keep an eye out for stock (prepare for absurd prices), if we go by what happened today, they will update stock without announcing it, usually happens at the beginning of an hour, take today's e.g. of 14:00, or I may be wrong, who knows :ROFLMAO:

Blijkbaar heeft de 5090 nog een hoop stabiliteitsproblemen ook. Gelukkig wel voornamelijk de 5090D, maar ook een paar van Gigabyte's 5090s.
https://wccftech.com/nvidia-geforce...ing-bricked-possibly-driver-bios-pcie-issues/
Wow , best nog even wachten met die eerste batch gpu's dan. Klote voor de mensen die net een klein fortuin hebben uitgegeven. Hopelijk valt het nog mee. Heb nu een 4090 gaming x trio. Die ik al sinds launch day. ( Oktober 2022) heb ondertussen. Ik gebruik een custom made 12vhpwr kabel van moddiy. super flexibel en ziet er nog steeds perfect uit. (geen smeltende connectors) Ook kunnen kopen toen voor de "normale" prijs van 2399€😱. Toen was er natuurlijk een veel grotere voorraad. Ik kwam van een standaard 3080 10 gb. Dus dit was meer dan dubbel de performance in de meeste games. De 5090 is toch wat underwhelming imo.

Laatst bewerkt:
Ze mogen de 5090 of 5080 kaart mij wel voor de msrp prijs geven.Heb net meer dan een pc aan onderdelen gekocht.En ook nog niet het goedkoopste.

Terug
Bovenaan