Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Ik zou de nvidia site maar in de gaten houden op bv je mobiel en die elk moment dat je kan ff refresht. Een klein vogeltje vertelde me dat als je geluk hebt je er 1 kan kopen.

Ps. Ik ga voorlopig dus geen loten meer kopen. 😉

Enig idee wanneer er nieuwe stock binnen komt/hoe we dit kunnen checken?

Geen idee, ik werk nergens in de keten.
Gewoon (net als andere) een enthousiaste ICTer die graag weer een nieuw systeem wilde bouwen omdat de oude al weer x jaar oud is.

Ik zat net als velen bij de launch klaar om een kaart te kopen. Op Nvidia, Megekko, Alternate, NBB, etc etc.
Na een uur gedesillusioneerd refreshen en zoeken het maar opgegeven maar wel op mijn mobiel de verkoop pagina van nvidia laten staan en de tijd daarna af en toe refreshen.
Ook vrijdag om 11:30 gekeken toen die 5090 online kwam en die zat in mijn mandje maar was te laat met afrekenen (gelukkig) .

Had toen zo iets van dan wacht ik tot de "ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL-LC-RTX5090-O32G-GAMING" komt en ik mijn linker nier ervoor moet doneren o_O
S'avond voor het eten zat ik nog wat op mijn telefoon te klooien en weer nvidia site verversen en ik schrok me dood toen er ineens een groene koop knop was.
Hartslag sky-high en proberen rustig te blijven omdat ik zo iets had van dit gaat toch niet lukken.
Proces zo snel mogelijk afgerond (scheelt dat ik al een pro-shop account had).

Ik kreeg mail binnen met: Let op: Dit is geen bestelbevestiging maar een kopie van de informatie die we hebben geregistreerd in verband met je bestelling.

Aangezien de status tot vanmorgen bleef op "wordt verwerkt" was ik tot die tijd vrij zenuwachtig omdat ik nog niet 100% zeker was dat het gelukt was.

Vanmorgen veranderede de status naar "verzonden"en kreeg ik de factuur (zie onderstaand, wel wat persoonlijke info weg gehaald)

Ik heb dus geen service gebruikt of scripts of dergelijks maar gewoon vaak gekeken.
Zal inderdaad wel veel geluk zijn geweest maar het is dus niet onmogelijk (misschien sliepen de scalpers net ff).

5090FE.webp

Geen idee, ik werk nergens in de keten.
Gewoon (net als andere) een enthousiaste ICTer die graag weer een nieuw systeem wilde bouwen omdat de oude al weer x jaar oud is.

Ik zat net als velen bij de launch klaar om een kaart te kopen. Op Nvidia, Megekko, Alternate, NBB, etc etc.
Na een uur gedesillusioneerd refreshen en zoeken het maar opgegeven maar wel op mijn mobiel de verkoop pagina van nvidia laten staan en de tijd daarna af en toe refreshen.
Ook vrijdag om 11:30 gekeken toen die 5090 online kwam en die zat in mijn mandje maar was te laat met afrekenen (gelukkig) .

Had toen zo iets van dan wacht ik tot de "ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL-LC-RTX5090-O32G-GAMING" komt en ik mijn linker nier ervoor moet doneren o_O
S'avond voor het eten zat ik nog wat op mijn telefoon te klooien en weer nvidia site verversen en ik schrok me dood toen er ineens een groene koop knop was.
Hartslag sky-high en proberen rustig te blijven omdat ik zo iets had van dit gaat toch niet lukken.
Proces zo snel mogelijk afgerond (scheelt dat ik al een pro-shop account had).

Ik kreeg mail binnen met: Let op: Dit is geen bestelbevestiging maar een kopie van de informatie die we hebben geregistreerd in verband met je bestelling.

Aangezien de status tot vanmorgen bleef op "wordt verwerkt" was ik tot die tijd vrij zenuwachtig omdat ik nog niet 100% zeker was dat het gelukt was.

Vanmorgen veranderede de status naar "verzonden"en kreeg ik de factuur (zie onderstaand, wel wat persoonlijke info weg gehaald)

Ik heb dus geen service gebruikt of scripts of dergelijks maar gewoon vaak gekeken.
Zal inderdaad wel veel geluk zijn geweest maar het is dus niet onmogelijk (misschien sliepen de scalpers net ff).

Bekijk bijlage 1197
Welke pagina kijk je dan? Die waar ook de outlets staan zoals megekko en alternate? Komt daar een koop-knop?

Oké dus even zodat ik het goed begrijp... als enige site gaven jullie vantevoren aan hoe laat jullie de kaarten aanbieden zodat wij gewone niet-bot-stervelingen nog iets van kans maken (toppers!). En nu besluiten jullie toch maar random te gaan droppen? Om bots tegen te gaan?? Daarmee hebben de bots gewonnen. Of denken jullie dat wij 24/7 gaan F5'en? We zijn nu dus afhankelijk van of we toevallig kijken binnen 30 sec nadat jullie iets openstellen? Ik kon nog best leven met de prijzen ook gezien alle extra moeite die jullie deden met dit forum (waar hier veel te weinig credit voor gegeven wordt!!). Dit vind ik toch wel heel jammer...

Met die hogere prijzen lijk me beetje nutteloos om 24/7 te gaan F5én,

Je kan beter over half jaar wachten

in duitsland zijn er vandag best een aantal 5080 en 5090 beschikbaar geweest. Allemaal pas binnen een minuut of 5-10 weg. En redelijkere prijzen dan hier.

Volg gewoon de HWDB discord. Ik kon toe nu toe als ik de meldig kreeg nog steeds bestellen

Afgelopen dagen geprobeerd een 5080 te bemachtigen, helaas niet gelukt (maar goed ook voor die prijzen) Welke duitse sites checken jullie die ook betrouwbaar zijn? Misschien dat ik via daar eentje zal aanschaffen als de prijzen daar beter zijn.

Afgelopen dagen geprobeerd een 5080 te bemachtigen, helaas niet gelukt (maar goed ook voor die prijzen) Welke duitse sites checken jullie die ook betrouwbaar zijn? Misschien dat ik via daar eentje zal aanschaffen als de prijzen daar beter zijn.
Vandaag waren er een aantal (PNY, ROG TUF) te koop be Caseking.de. PNY was 1600. de ROG TUF OC 1700

Terug
Bovenaan