Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Inderdaad staar je niet blind op die Nvidia features pc gamers vinden altijd een omweg. De 5090 is het echt niet waard om over 3k neer te leggen. Koop met het overige geld je andere onderdelen of een mooie monitor. Je kan voor die meerprijs dat je betaald ook aardig wat games kopen.
Scherm heb ik al, 240Hz OLED. MnK Corsair wit K70/75.
Ik heb alles behalve een betaalbare 5080 en dus zetten we de voorraad bots aan het werk.

Heb je multi frame generation nodig???,ik haal met mijn systeem zeer deftige fps in games op 4K,waarom 3000€ en meer gaan uitgeven voor een kaart met eigenlijk weinig nieuws onder de kap naargelang het bedrag je neertelt,het gaat hier niet over een paar honderd euro,maar duizenden euro,tegen dat die features op punt staan is de 6000 serie er,nee dank u.

Inderdaad staar je niet blind op die Nvidia features pc gamers vinden altijd een omweg. De 5090 is het echt niet waard om over 3k neer te leggen. Koop met het overige geld je andere onderdelen of een mooie monitor. Je kan voor die meerprijs dat je betaald ook aardig wat games kopen.
Idd zoals die nieuwe 4k oled 😍😍😍

Ik heb een nieuwe 4090 gekocht. Maar als je 2dehands eentje kan scoren voor een goede deal niet twijfelen. Probeer de gpu wel te testen. Ik heb voor nieuwe gekozen puur omdat ik geen risico wou nemen met mijn eerste pc build.
Zou ik ook gedaan hebben, moest ik ze nog ergens kunnen vinden hebben, maar goed, ik heb een mooie 4090 Gaming X Trio kunnen scoren voor 1600 euro, kan je niet voor klagen. Alle retailers dat nog 4090's verkopen hebben ze trouwens ondertussen ook al in prijs verhoogt door de mensen dat dan een 50xx gingen kopen maar dan in de noten geklopt werd door de retailers.

Ik vind het toch best vreemd dat NVIDIA zo weinig stock had bij de lancering. Er is momenteel geen componenten schaarste zoals we die kennen tijdens de COVID periode. Heeft de inkoopafdeling van NVIDIA dan zo lopen slapen dat ze gewoon te weinig componenten hebben ingekocht? Of is het een doelbewuste actie geweest om de prijzen door het dak heen te laten gaan. Ik denk dat je na 30 dagen weer wat meer voorraad zult gaan zien i.v.m. kaarten die niet zijn doorverkocht door scalpers.
In de tussentijd nog heel erg blij met mijn RTX 4090 die ik 1.5 jaar geleden gekocht hebt. Voor de prijs die ik nieuw betaald heb kun je op dit moment niet eens een 5080 serie kopen. Hoop voor de mensen die willen gaan upgraden dat ze nog wat meer geduld hebben.

Terug
Bovenaan