Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Uit mijn ervaring zou ik zeggen: wees niet te snel met de 5000's. Ze hebben opstartproblemen, problemen met stuurprogramma's, PyTorch wordt nog niet ondersteund (voor AI-functies). Nvidia is gewoon een slecht bedrijf. Niets van wat ze beloofden is waargemaakt.

Uit mijn ervaring zou ik zeggen: wees niet te snel met de 5000's. Ze hebben opstartproblemen, problemen met stuurprogramma's, PyTorch wordt nog niet ondersteund (voor AI-functies). Nvidia is gewoon een slecht bedrijf. Niets van wat ze beloofden is waargemaakt.
heb de 5080 nu net 1 dagje, tot nu toe nog geen problemen gemerkt, alleen toen ik net de kaart had geinstalleerd en alle drivers had ge眉pdatet, ging ik BeamNG spelen, 5 minuten gespeeld viel de computer compleet uit, nu geen problemen meer 馃槂

heb de 5080 nu net 1 dagje, tot nu toe nog geen problemen gemerkt, alleen toen ik net de kaart had geinstalleerd en alle drivers had ge眉pdatet, ging ik BeamNG spelen, 5 minuten gespeeld viel de computer compleet uit, nu geen problemen meer 馃槂
Is dat soms een load-spike geweest i.v.m. de voeding de in de zelfbescherming schiet? Anders kan ik me niet indenken dat een PC letterlijk stroomloos valt.

Had je die opengemaakt ? Ik heb mijn msi ventus 5080 gisteren ook terug retourverstuurd vanuit belgi毛 , ik dacht er even aan om een 2u30 durende trein rit te maken vanuit belgi毛 naar de popup store maar zag het toch niet zittenhaha , maar ik heb zelfs nooit gekeken . Dus mijn is gewoon gesealed .
Open gemaakt en uit het schuim gehaald maar gelijk weer er terug in gedaan dus onmogelijk dat er een klein krasje in het metalen backplate is gekomen. Folie en zak zijn er nooit afgeweest. Heb de kaart ook niet neergelegd of ergens tegen aan gehouden. Krasje zat er dus al op.

Tof van jullie maar ik ben al van deze morgen aan het refreshen en opeens zie ik een gpu van 5/2 naar 7/2 gaan zonder online te komen...echt ni leuk
Ok ik begrijp het maar als je zet vanaf 5/2 dan moet je accuraat zijn en niet veranderen naar 7/2 bij de prime oc... Mensen refreshen een hele dag voor niets

Stop gewoon met het kopen van kaarten aan deze belachelijke prijzen. Wacht nog een maand of 2 , dan zullen ze wel voldoende voorraad hebben. Chinees nieuwjaar loopt op zijn einde het zal nog ff duren tegen dat de supply chain terug stabiel is.

Dit is toch de slechtste release samen met de corona periode,begrijp niet wat nvidia hiermee wil bereiken buiten imago schade,dit slaat toch nergens op.

Nergens zijn die dingen te koop,zelfs een goede 4000 serie aan een normale prijs is al moeilijk.
Denk beter is jensen hier eens nota van maakt en de next gen betere launch kent,dees is te belachelijk voor woorden.

Stop gewoon met het kopen van kaarten aan deze belachelijke prijzen. Wacht nog een maand of 2 , dan zullen ze wel voldoende voorraad hebben. Chinees nieuwjaar loopt op zijn einde het zal nog ff duren tegen dat de supply chain terug stabiel is.
Bij de 3090 duurde het zowat een jaar of zo.
Deze launch is nog veel erger.
Dus, nee over 2 maanden is het nog steeds zo *** als nu trust me bro

Terug
Bovenaan