Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Vrijdag besteld, vandaag in huis van pro-shop via Nvidia site tegen msrp.

Prijzen van partner kaarten op websites zijn echt schandalig. Ja sommige zijn visueel misschien mooier, stiller…., maar onder de motorkap zit dezelfde gpu chip en of je daar honderden tot duizenden euro’s meer voor moet betalen laat ik aan een ieder.
IMG_4828.webp

IMG_4829.webp

Prijzen van partner kaarten op websites zijn echt schandalig. Ja sommige zijn visueel misschien mooier, stiller…., maar onder de motorkap zit dezelfde gpu chip en of je daar honderden tot duizenden euro’s meer voor moet betalen laat ik aan een ieder.
Bekijk bijlage 1247

Bekijk bijlage 1248
Dat klinkt allemaal wel leuk en aardig wat je zegt maar hoe jij dze hebt kunnen kopen is een RAADSEL.

Bekijk bijlage 1247

Bekijk bijlage 1248
Ik kan geen geforce 5080 of 5090 vinden bij Proshop.

ah geen idee over de 5080 kaarten, zou eerlijk gezegd even een week/maand wachten prijzen zijn niet normaal nu. is het echt niet waard om ~ 1.8K+ voor een 5080 te betalen.

Ik snap jullie echt niet hoor,je koopt een 5080,en dan zie je die op een ander goedkoper voor dan deze terug te sturen.
Koop GEWOON die bazaar niet mensen,kan het simpeler,als je nu nog niet weet wat de prijzen hier zijn en wat de msrp zijn.

Het word ook zo vies gespeeld, PRIJS IS NOG NIET BEKEND en dan zodra het product er is wel... zo lekker inspelen op de FOMO van de klant want die prijs weten ze allang natuurlijk al...

Terug
Bovenaan