Kan kloppen maar er zijn nog andere shops ook en megekko doet er nog een schep bovenop. 700 euro meer lolmegekko is zeker niet de enigste met deze prijzen, azerty net zo hoog, zelfde voor max ict, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan kloppen maar er zijn nog andere shops ook en megekko doet er nog een schep bovenop. 700 euro meer lolmegekko is zeker niet de enigste met deze prijzen, azerty net zo hoog, zelfde voor max ict, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Coolblue heeft niks op voorraadDie hebben niks op vooraad.Dan heb je niks aan die prijzen.
0 op voorraad pagina's lang en 2k plus voor een 5080. Succes MaxprofitICTmax ict.
De RTX 5000 grafische kaarten zijn nu te bestellen bij Max ICT! - Max ICT B.V. · Dé ICT webwinkel voor zakelijk & consument
De RTX 5000 grafische kaarten zijn nu te bestellen bij Max ICT! Upgrade jouw setup met ray tracing en DLSS. Bestel nu, maar wees er snel bij – voorraad en lmaxict.nl
Ja maar dat doet Azerty ook enzo, het is nu gewoon extreem hoge prijzen, zal binnen enkele maanden wel weer beter (betaalbaar) worden.Kan kloppen maar er zijn nog andere shops ook en megekko doet er nog een schep bovenop. 700 euro meer lol
Ja, maar je kan wel bestellen. Mijne is gepland voor de 25ste dus wacht het maar af.0 op voorraad pagina's lang
Is geen Klarna in 3e betalen.Hier bij Megekko ook niet.Winkelwagen (16239898)
MSI GAMING GEFORCE RTX 5080 16G TRIO OC WHITE videokaart NVIDIA 16 GB GDDR7
1.571,79 x 1 = 1.571,79
1x Gratis verzending
0,00
1x Kosten Klarna
0,00
Totaal inclusief BTW 1.587,51
Winkelwagen (16239898)
1.571,79 x 1 = 1.571,79
1x Gratis verzending
0,00
1x Kosten Klarna
0,00
Totaal inclusief BTW 1.587,5
je kan als je klarna doet in 3 de;en betalen, je krijgt die optieIs geen Klarna in 3e betalen.Hier bij Megekko ook niet.
altijd het proberen waard .Heb achteraf betalen gekozen, na 30 dagen en dat kun je nog weer uitstellen evt.
Bekijk bijlage 1245
MSRP indien zonder BTW
6a7 maanden wachten.Dan zijn de prijzen overal wel weer gezakt.
Ja waarWaar?
als er tussen 7 tot 14 dagen staat en geen voorraad dan bestellen ze het bij de leverancier. bij mij staat nu 25 feb maar wat ik zeg, ik wacht rustig af..wat zijn de levertijden dan? maxict is niet duidelijk over de levertijden als ze niet op voorraad zijn.
Winkelwagen (16239898)
1.571,79 x 1 = 1.571,79
1x Gratis verzending
0,00
1x Kosten Klarna
0,00
Totaal inclusief BTW 1.587,51
Fuck it, besteld met Klarna, 1-2 weken en pas over 30 dagen betalen
maakt niet uit, als ik ergens iets tegenkom koop ik die. en doe een refund. beter op 2 paarden wedden dan op 1.MAX ICT liegt vaak over hun termijnen, dus veel geluk, je zal het nodig hebben.
Idont know, trying to find out.. does anyone know something about it?Has today's inno3d drop happened yet?
26-2 leveringMAX ICT liegt vaak over hun termijnen, dus veel geluk, je zal het nodig hebben.