Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Naja dat zou megekko toch nooit doen, Megekko haalt nu gewoon een nvidia 2.0 + scalper prijs erboven op.

als ze daadwerkelijk echt aan onze kant waren haden ze al lang een wachtrij of iets gemaakt, megekko weet donders goed dat hun kaarten maximaal gebot wordt. En omdat het een bedrijf is maken ze gewoon maximale winst van alle hype en low stock van de 5000 series.

aan de ene kant snap ik het want het is een bedrijf waar je natuurlijk zoveel mogelijk winst wilt maken op je producten, maar dit laat duidelijk zien dat ze eigenlijk geen fuck om hun klanten geven alleen aan hun eigen portemonnee.
Goed om te weten dat ze wellicht dit standpunt innemen wat dan ook voor mij betekend dat ik nooit meer iets ga kopen bij megekko. Sorry hoor ik ga geen webshop ondersteunen met mijn cash als ze mij naaien met PRO-scalper praktijken...keer is het genoeg geweest...

Dit is toch onmogelijk, ik voeg de 5090 suprim toe vul alles in wil betalen en dan zegtie dat er geen voorraad is...
Waarom word je winkelmandje niet gerserveerd? je moet dus dan de battle aangaan vs autofill of auto checkout bots?
wat een grap

MSI GeForce RTX 5090 32G SUPRIM SOC Videokaart voor €3699 bij megekko.

En alweer uitverkocht........

Bij Coolblue €3009
Helaas uitverkocht
Toch een verschil van €690
En weer een nieuwe prijs bij Megekko van €3899 en natuurlijk weer uitverkocht.
Weer een stijging van €200.
Wordt steeds gekker

Bij coolblue, paar honderd EURO minder voor dezelfde kaart. Laten we hopen dat ze niet meegaan in de megekko waanzin.
1738764036803.webp

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan