Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Het is jammer dat MEgekko niet aan pre-order doet terwijl ze weten wat er binnen gaat komen. De kaarten staan beschikbaar per datum, maar lijken nooit online/in verkoop te komen. Net mijn 5080 besteld bij Paradigit omdat die wel netjes pre-orders doen. Jammer, want heb al mijn spullen al jaren besteld bij Megekko.

Het is jammer dat MEgekko niet aan pre-order doet terwijl ze weten wat er binnen gaat komen. De kaarten staan beschikbaar per datum, maar lijken nooit online/in verkoop te komen. Net mijn 5080 besteld bij Paradigit omdat die wel netjes pre-orders doen. Jammer, want heb al mijn spullen al jaren besteld bij Megekko.
Omdat met pre-orders de prijzen vaststaan en nu kunnen ze lekker nattevingerwerk doen met elke nieuwe batch. Ik vond het met de 30xx launch toch een stuk netter, sneller en overzichtelijker gaan.

Heard the Suprim has pretty excessive coil whine. Not like the FE, but quite loud apparently.
Great temps though.
My 5090 suprim is very quiet. My 4090 suprim had very annoying whine but so far this one has nothing audible. Its just a lottery as per usual.

My 5090 suprim is very quiet. My 4090 suprim had very annoying whine but so far this one has nothing audible. Its just a lottery as per usual.
I'm on the 5090 FE now which is pretty bad with it apparently. I'll have to deal with it, I wasnt really too excited to pay 20% more so eh..
From your experience, does an undervolt make it more tolerable or does it not have any effect on it?

Zijn er echt nog mensen die 2000 euro uitgeven voor een RTX 5080? .. Echt zonde. Als iedereen nou gewoon even geduld heeft en paar maanden wacht heb je meer kans voor een betere/normale prijs.

Dat is wel heeel pietluttig!
Zet je hem op MP tegen inkoopsprijs. Die ben je zo kwijt lijkt me.
hij is gewoon geboord door Megekko... Welke gek betaald er ook zoveel geld voor een rtx 5080 maat. Wacht ff paar maandjes en de grote storm zal langzaam overgaan en de prijzen zullen denk ik gaan dalen. Dit bij de rtx 40 serie ook gebeurd.

Dat gaan ze niet meer zeggen.. vanwegen de bots.. dat is iets wel wat ik snap..
Wat en schijt tijd om überhaupt en RTX 5090 te kopen met de scalpers die alles opkopen en de arme webshops die dan alles nog duurde moeten verkopen elke keer dat scalpers de voorraad opkopen.... Wat en circle van ellende...De webshops zijn machteloos om dit tegen te houden in 2025, of willen ze dat gewoon niet vanwege de scalper die voor steeds meer en meer Cash toch blijven kopen?

Als ze nou gewoon een echte persoon verificatie doen met wachtrijen...
Naja dat zou megekko toch nooit doen, Megekko haalt nu gewoon een nvidia 2.0 + scalper prijs erboven op.

als ze daadwerkelijk echt aan onze kant waren haden ze al lang een wachtrij of iets gemaakt, megekko weet donders goed dat hun kaarten maximaal gebot wordt. En omdat het een bedrijf is maken ze gewoon maximale winst van alle hype en low stock van de 5000 series.

aan de ene kant snap ik het want het is een bedrijf waar je natuurlijk zoveel mogelijk winst wilt maken op je producten, maar dit laat duidelijk zien dat ze eigenlijk geen fuck om hun klanten geven alleen aan hun eigen portemonnee.

Terug
Bovenaan