Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Ik ben er wel klaar mee nu, met die RTX 5000 kaarten, ik kan 5080 nemen maar die zijn super waarderloos kwa perfomace/Vram

Mensen die graag 3800+ betalen zijn echt helemaal tja niet slim.
Uiteinderlijk gaan ze wel naar beneden. tussen tijd kunnen mensne lekker door sparen of over gaan naar AMD ofzo

I'm on the 5090 FE now which is pretty bad with it apparently. I'll have to deal with it, I wasnt really too excited to pay 20% more so eh..
From your experience, does an undervolt make it more tolerable or does it not have any effect on it?
Have not undervolted yet. I did set a power limit of 90% because it has negligible impact on performance.

Zijn er hier nu echt kerels die een 5080 kopen voor 2000 euro :). Megekko is niet het probleem hoor, maar alle zotten die
Zo een prijs betalen voor een kaart die zelfs voor 1000 euro overpriced is...

Zijn er hier nu echt kerels die een 5080 kopen voor 2000 euro :). Megekko is niet het probleem hoor, maar alle zotten die
Zo een prijs betalen voor een kaart die zelfs voor 1000 euro overpriced is...
Idd de 5080 is gewoon een 5070 GPU (voor de mensen die mij niet geloven kijk maar op YT waar ze de eigenschappen vergelijken vorige generaties 2070/3070/4070 zijn gemiddeld 50% van de beste kaart, nu zijn we dus door nvidia genaait en verkopen ze gewoon een 5080 die 50% is van een 5090) en dan ook nog de hoofdprijs betalen haha.

Ik wacht wel tot deze zomer ofzo. Tegen dan zal alles wel vlot verkrijgbaar zijn voor normale prijzen. Dit is gewoon hopeloos. 3800€ voor een gpu :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Gert
Terug
Bovenaan