Goedenavond,
Vandaag de box 4 geleverd gekregen en in elkaar gezet m.b.v de video.
Ik ervaar alleen meerdere technische problemen.
Tijdens de windows installatie kreeg ik een bsod en na meerdere pogingen is het uiteindelijk gelukt.
Alleen als ik de pc aanzet dan gebeurt er soms helemaal niks op het scherm. Af en toe zie ik wat geflits maar er gebeurt verder niks.
De keren dat ik wel in windows kom, zie ik aan de resolutie dat ie mijn videokaart niet pakt.
De fans van de videokaart draaien wel dus lijkt me dat hij voeding krijgt.
Uiteindelijk de windows updates gedownload en bijgewerkt maar bij het opnieuw opstarten kom ik weer in de fase terecht dat ik niks op het scherm zie.
Nu krijg ik zelfs geen startscherm meer te zien van het moederbord/ het MSI logo.
Kortom, ik loop een beetje vast om het beestje aan de praat te krijgen.
Alle hulp is welkom.
Vandaag de box 4 geleverd gekregen en in elkaar gezet m.b.v de video.
Ik ervaar alleen meerdere technische problemen.
Tijdens de windows installatie kreeg ik een bsod en na meerdere pogingen is het uiteindelijk gelukt.
Alleen als ik de pc aanzet dan gebeurt er soms helemaal niks op het scherm. Af en toe zie ik wat geflits maar er gebeurt verder niks.
De keren dat ik wel in windows kom, zie ik aan de resolutie dat ie mijn videokaart niet pakt.
De fans van de videokaart draaien wel dus lijkt me dat hij voeding krijgt.
Uiteindelijk de windows updates gedownload en bijgewerkt maar bij het opnieuw opstarten kom ik weer in de fase terecht dat ik niks op het scherm zie.
Nu krijg ik zelfs geen startscherm meer te zien van het moederbord/ het MSI logo.
Kortom, ik loop een beetje vast om het beestje aan de praat te krijgen.
Alle hulp is welkom.