The Box 5 - Bluetooth en WIFI werken niet

HuubSMC

Nieuw forumlid
Gisteren heb ik de The Box 5 game PC in elkaar gezet. Alles werkt naar behoren en Windows 11 Pro is succesvol geïnstalleerd. Alleen loop ik tegen één probleem aan: de Bluetooth- en wifi-adapter werken niet. Beide adapters kunnen geen apparaten of netwerken vinden.

Is er nog een specifieke instelling die geactiveerd moet worden, of dat er mogelijk drivers ontbreken? Alle Asus drivers van het moederboard heb ik al geïnstalleerd.

gewoonlijk zal het downloaden van de drivers via ASUS driver hub voldoende moeten zijn je zou nog kunnen kijken bij de eigenschappen via de driver hub of er echt een driver is geïnstalleerd.

en natuurlijk help het als de antennes zijn bevestigd

Het zou inderdaad een driver probleem ikunnen zijn, echter als je alle Asus drivers geinstalleerd hebt, zou je bij moeten zijn. Dan rest de open deur vraag van Sambal Bij, heb je de antennes ook bevestigd?

Als dat beide het geval is, is het misschien zo dat je in de BIOS van het moederbord WLAN/BT aan moet zetten. Ik weet niet of het in deze specifieke bios uit te schakelen is, maar het is het checken waard.

Terug
Bovenaan