Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ah dan praten we over de Switches,
ik zie dat je het hebt over bruin, dan ga ik er van uit dat je Cherry mx browns bedoeld.
deze 3 toetsenborden die jij gestuurd hebben hebben geen Cherry MX switches.
nu zie ik dat Megekko helaas geen draadloze toetsenborden verkoopt met Cherry MX brown switches.
Wel verkoopt megekko draadloze toetsenborden met Cherry MX red switches
hier onder wordt heel netjes uitgelegd wat precies het verschil is tussen de kleuren switches
Cherry MX Switches Cherry MX switches have a storied past and are considered some of the best-in-class key switches for mechanical keyboards, revered by writers...
www.daskeyboard.com
en deze 2 toetsenborden zijn beschrikbaar bij megekko met MX red en draadloos
Ik weet niet of het cherry mx browns is maar ik weet dat ik toenertijd de cherry mx 2.0s rgb heb gekocht en mocht ik via een voorbeeld testen en voelen welke kleur het beste bij mij past en ik weet dat het bruin was, als dat switches zijn is dat helemaal goed haha.
Er is dus verder geen mogelijkheid om die switches op een willekeurig toetsenbord te zetten?
Ik weet niet of het cherry mx browns is maar ik weet dat ik toenertijd de cherry mx 2.0s rgb heb gekocht en mocht ik via een voorbeeld testen en voelen welke kleur het beste bij mij past en ik weet dat het bruin was, als dat switches zijn is dat helemaal goed haha.
Er is dus verder geen mogelijkheid om die switches op een willekeurig toetsenbord te zetten?