Toetsenbord

iloonski

Member
Goedenavond,

Ik heb een toetsenbord cherry mx 2.0s rgb mechanisch toetsenkleur bruin.

Ik ben op zoek naar exact zo'n toetsenbord maar dan draadloos wat raden jullie aan?

Grtjes ilona.

Zelf zou ik dan kiezen voor de Hator

er zijn niet veel goedkope opties kwa mechanische toetsen en draadloos

Goedemorgen,

Dankje wel voor de tips, prijs kijk ik niet zo naar als het maar overeenkomt met mijn huidige toetsenbord ben ik tevreden.

Mvg. Ilona Wiese.

Is er trouwens ook van mijn bovenstaande vraag ook een toetsenbord wat lijkt op de foto?

Bijlagen

• 20260817_101647.webp
    20260817_101647.webp
    127 KB · Weergaven: 4
Van cherry heb je geen fullsize draadloze keyboards. althans bij megekko niet.
hierbij een lijst met filters waaruit je kan kiezen

Nogmaals super bedankt!

Kan er op de bijlages bruine mechanische toetsen opgezet worden?

Ik zit nog te twijfelen tussen deze 3.

Alvast bedankt.

Bijlagen

• Screenshot_20260817_113938_Samsung Browser.webp
    Screenshot_20260817_113938_Samsung Browser.webp
    27,7 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_20260817_113537_Samsung Browser.webp
    Screenshot_20260817_113537_Samsung Browser.webp
    30,9 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20260817_113531_Samsung Browser.webp
    Screenshot_20260817_113531_Samsung Browser.webp
    30,8 KB · Weergaven: 3
ah dan praten we over de Switches,
ik zie dat je het hebt over bruin, dan ga ik er van uit dat je Cherry mx browns bedoeld.
deze 3 toetsenborden die jij gestuurd hebben hebben geen Cherry MX switches.
nu zie ik dat Megekko helaas geen draadloze toetsenborden verkoopt met Cherry MX brown switches.

Wel verkoopt megekko draadloze toetsenborden met Cherry MX red switches

hier onder wordt heel netjes uitgelegd wat precies het verschil is tussen de kleuren switches

en deze 2 toetsenborden zijn beschrikbaar bij megekko met MX red en draadloos

Ik weet niet of het cherry mx browns is maar ik weet dat ik toenertijd de cherry mx 2.0s rgb heb gekocht en mocht ik via een voorbeeld testen en voelen welke kleur het beste bij mij past en ik weet dat het bruin was, als dat switches zijn is dat helemaal goed haha.

Er is dus verder geen mogelijkheid om die switches op een willekeurig toetsenbord te zetten?

Ik weet niet of het cherry mx browns is maar ik weet dat ik toenertijd de cherry mx 2.0s rgb heb gekocht en mocht ik via een voorbeeld testen en voelen welke kleur het beste bij mij past en ik weet dat het bruin was, als dat switches zijn is dat helemaal goed haha.

Er is dus verder geen mogelijkheid om die switches op een willekeurig toetsenbord te zetten?
Als je een cherry toetsenbord heb en daar bruine switches bij dan heb je Cherry Mx Brown switches,

je kunt ook een toetsenbrod kopen met hotswapable switches en dan de switches voor vangen maar dan ga je wel heel erg diep er op in

Terug
Bovenaan